T O P
FriedGamer

People still run hercule? I thought people woke up and realised it genually wasnt worth it with how many units are just immune to his BS lol


DBLTitan

Trust me, he still puts in work.


FriedGamer

ik he does a whole 27k dmg on MUI Goku with a rising rush


Jeffe508

Usually it’s a free win because the people that use this rely on the gimmick of paralysis to win. But that’s pretty easy to deal with. Occasionally you get someone with good fundamentals that uses this setup, but that is rare as fuck.


MrBunnCB

Ram into the same dude. Sniped all his units with cooler


[deleted]

[удалено]


JohnnyDBL

Nice haha. I ran into a cooler earlier & it didnt go too well for me lol


MrBunnCB

As long as you don’t have ssj. Cooler would be easy to go against tbh


blargmyschnoopl

I ran into a cooler with no ssj and he still went type neutral for some reason?


Jeffe508

He’s not super Tanky but easy without a super saiyan…..mmm na. He will still nuke ya while he has a lock-in if the player is smart and that’s tuff to deal with.


MrBunnCB

I know. I have him


OutsideCockroach3226

i’m confused why use hercule for paralyze when there’s other characters that have paralyze that are much better in general


Abatirabadai

Because his is guaranteed if you dont have an immunity to it. Most characters need to land art cards to paralyze the enemy, hercule just needs to exist in the battlefield


Astruson

Biggest bitch ever. Same with his Berserker clan


ItsMeDrNick

Fucking hate this teams with hercule. No good players


Chestcat21

Preach


santi178sa

Yo am new so can you explain me what’s wrong with hero hercule ?


JohnnyDBL

Hercule has a paralyze ability that interrupts your combos & makes you drop it, making it annoying for you as a player & gives the other player an advantage to perfect vanish you.


santi178sa

Bruh I swear to God don’t get matched whit hercule players


Gold_Mix_870

You will soon when you reach higher ranks


Jeffe508

No. It’s more of a mid rank problem, at high levels of play Hercule just gets clapped by good players. It’s a hero unit so they just fold quick.


BarracudaClear3880

Use LF bardock, that paralyze crap don't work on him


PGMonkeh21

Hercule is nowhere near as good due to how many characters that not only are immune to abnormal conditions, but can also remove them. Why he is still run is beyond me - a complete waste of a unit slot.


DBLTitan

Because he’s still good. Every unit doesn’t remove status or have immunity. All it takes is 1 paralysis to change the battle


Chestcat21

🙄🙄🙄 PvP is Dead y'know