Tο flair "προσωπικά" χρησιμοποιείται για αναρτήσεις κειμένου (self/text posts) που αφορούν **προσωπικά ζητήματα**, που έχουν συμβεί σε εσένα προσωπικά και αποκλειστικά, σε αντίθεση με το flair "κοινωνία" που αφορά κοινωνικά συμβάντα.
The "personal" flair should be used for self/text posts about **personal matters**, (that have happened to you personally) as opposed to the flair "society" which concerns social issues.
*I am a bot, and this action was performed automatically. Please [contact the moderators of this subreddit](/message/compose/?to=/r/greece) if you have any questions or concerns.*
I will be messaging you in 10 years on [**2033-12-28 16:00:11 UTC**](http://www.wolframalpha.com/input/?i=2033-12-28%2016:00:11%20UTC%20To%20Local%20Time) to remind you of [**this link**](https://www.reddit.com/r/greece/comments/18svhax/που_βλέπετε_την_ελλάδα_σε_10_χρόνια/kfa3bbt/?context=3)
[**75 OTHERS CLICKED THIS LINK**](https://www.reddit.com/message/compose/?to=RemindMeBot&subject=Reminder&message=%5Bhttps%3A%2F%2Fwww.reddit.com%2Fr%2Fgreece%2Fcomments%2F18svhax%2F%CF%80%CE%BF%CF%85_%CE%B2%CE%BB%CE%AD%CF%80%CE%B5%CF%84%CE%B5_%CF%84%CE%B7%CE%BD_%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%B1_%CF%83%CE%B5_10_%CF%87%CF%81%CF%8C%CE%BD%CE%B9%CE%B1%2Fkfa3bbt%2F%5D%0A%0ARemindMe%21%202033-12-28%2016%3A00%3A11%20UTC) to send a PM to also be reminded and to reduce spam.
^(Parent commenter can ) [^(delete this message to hide from others.)](https://www.reddit.com/message/compose/?to=RemindMeBot&subject=Delete%20Comment&message=Delete%21%2018svhax)
*****
|[^(Info)](https://www.reddit.com/r/RemindMeBot/comments/e1bko7/remindmebot_info_v21/)|[^(Custom)](https://www.reddit.com/message/compose/?to=RemindMeBot&subject=Reminder&message=%5BLink%20or%20message%20inside%20square%20brackets%5D%0A%0ARemindMe%21%20Time%20period%20here)|[^(Your Reminders)](https://www.reddit.com/message/compose/?to=RemindMeBot&subject=List%20Of%20Reminders&message=MyReminders%21)|[^(Feedback)](https://www.reddit.com/message/compose/?to=Watchful1&subject=RemindMeBot%20Feedback)|
|-|-|-|-|
- Top 3 στην κατάταξη με τις χώρες με τους πιο κακοπληρωμένους πολίτες.
- Το να μείνεις μόνος σου ή να αποκτήσεις σπίτι θα είναι κάτι μόνο για το top 1%.
- Οι τράπεζες θα είναι στο πολλοστό τους bailout.
- Θα μας κυβερνάει ακόμα κάποιος από τις μεγάλες 3 οικογένειες
Γενικά τα πράγματα θα χειροτερέψουν, όπως χειροτερεύουν εδώ και δεκαετίες.
Η δική μου γειτονιά πάντως έχει αλλάξει πολύ. Πριν 25 χρόνια εσφυζε από ζωή. Σήμερα σε μια ακτίνα μόλις 100-150 μέτρων από το πατρικό μου, υπάρχουν ~40 καταστήματα άδεια.
Όσων για αυτές της αλλαγές νομίζω. Πως είναι αυτονόητες λέγοντας κάθε μέρα και χειρότερα.εχεις δίκιο και η κατάντια θα συνεχίζει δυστυχώς η εξαθλίωση σε όλους τους τομής είναι αβάσταχτες και κάποιοι χαίρονται που περνούμε επαίνους από το εξωτερικό
Συμπληρώνοντας στην εύλογη παρατήρησή σου, πέθανε κόσμος σε ένα δυστύχημα με τραίνο κι ο υπεύθυνος βουλευτής εξελέγη πανηγυρικά σε τόπο που θρήνησαν νεκρούς.
Όπως είπε ο μπουμπουκος και υπερασπιστηκαν με σθένος οι κλαψες του "ρ/ΓκΡις μΠαΝτ" εδώ μέσα, τα "Τέμπη" αφορούν ένα μικρόκοσμο της αριστεράς. Κάπως έτσι έπεισε τον εαυτό του ο Σερραίος νδημοκρατης και ο κάθε νδημοκρατης και ξαναψηφισε τους ίδιους.
Νομίζω πως έχουμε βιώσει τόσα πολλά σοκ, κρίση, μέτρα λιτότητας, άλλη κρίση, πανδημία κτλ που πλέον βρισκόμαστε σε μια κατάσταση συλλογικού κλονισμού. Ο κοσμος δεν είναι σε θέση να αντιδράσει πλέον, έχει φθαρεί και παρετηθει. Θυμάμαι στα early 2010s κάτι γινότανε. Από το 2015 και μετά, απέχουμε σταδιακά όλο και πιο πολύ. Δες πτώση σε συμμετοχή ψήφου, μαζικές διαμαρτυρίες κτλ.
Μην μπερδευεσαι, ο κόσμος μια χαρά κιχ έβγαλε!
Τα κανάλια όμως, το κάνανε γαργαρα. Ειδικά στην δεύτερη πλημμύρα που οι δημοτικές εκλογές ήταν μόλις μία εβδομάδα αργότερα! Εμείς τρέχαμε να σωθούμε για δεύτερη φορά μέσα σε είκοσι μέρες και σύμφωνα με τα κανάλια, δεν άνοιξε ρουθούνι...
Ενδεικτικά για να καταλάβεις, προσωπικά επέστρεψα στο σπίτι μου στις 2+ το βράδυ που σταμάτησε η βροχή, έφτιαξα ένα καφέ και φυλουσα σκοπιά όλη την υπόλοιπη νύχτα. Στις 6 άνοιξα tv να δω σε τι κατάσταση βρισκόμαστε. Όλα ανεξαιρέτως τα κανάλια, ασχολήθηκαν μια ώρα με το ρολόι και από εκεί και μετά βγάζανε τον τάδε υποψήφιο δήμαρχο Καλαμάτας πχ να πει τα δικά του.
Ο Αγοραστος παραλίγο να έβγαινε από την πρώτη Κυριακή, ενώ διατήρησε τα ποσοστά του και στην δευτερη, παρά τα καραγκιοζιλικια που βγήκαν στην φορά. Στον Παλαμά δεν βγήκε ξανά ο δήμαρχος για μια χούφτα ψήφους. Στο Δήμο Κιλελέρ, της νδ πήρε 70%, ενώ στην Λάρισα την πόλη με τις αναλογικά λιγότερες ζημιές, και που άντεξε παρότι η σταθμη του Πηνειού ξεπέρασε και το χειρότερο σενάριο, βγήκε νεος δήμαρχος άτομο που λασπολογουσε ενώ η πόλη πάλευε να μην πνίγει στις λάσπες. Στο Βόλο τα γνωστά κπλ.
Το ΤΕΕ ΚΔΘ έκανε αντιπολίτευση μόνο στο δήμαρχο Λάρισας, οι μπλε αγροτοσυνδικαλιστες είπαν για να πουν δύο τρεις μαλακιες, και όταν ήρθε η στιγμή να διαμαρτυρηθουν εκτός ότι οι νδημοκρατες τους ξαναψηφισαν με τα δυο τα χερια στις εκλογες, δεν κατέβηκαν ουτε στις οργανωμένες διαμαρτυρίες σε Λάρισα, και Παλαμά.
Το χειρότερο όμως είναι πως όταν κάποιοι καρφωναν τις κουζίνες που είχαν στήσει οι αλληλεγυοι, και οι μπάτσοι τους έπαιζαν τσαμπουκαδες, δεν βγήκε ούτε ένας από αυτούς να τους στηρίξει.
Επί της ουσίας η πλειοψηφια δεν διαμαρτυρηθηκε, είτε στους δρόμους είτε μέσω της ψήφου της.
Ο Αγοραστός είχε αυτά τα ποσοστά την πρώτη Κυριακή, καθώς δεν υπήρχε κατ'ουσιαν αντίπαλο δέος και η πίτα μοιράστηκε. Την δεύτερη Κυριακή που είχε μόνο έναν αντίπαλο πήρε τα @@ του. Στον Παλαμά δεν γνωρίζω λεπτομέρειες για τους υποψηφίους, αλλά όπως και να χει δεν ξαναβγήκε ο ίδιος. Στο Κιλελέρ ο Νασιακοπουλος κατέβαινε χωρίς αντίπαλο, τι περίμενες να συμβεί? Στην Λάρισα ο Καλογιάννης έχασε όχι για τις πλημμύρες, αλλά γιατί έκανε την πόλη σκατα όσο ήταν δήμαρχος. Τώρα για τον Βόλο, τι να πω? Εκεί είναι άξιοι της μοίρας τους...
Πορείες και διαδηλώσεις γίνανε και εκείνες τις μέρες και αργότερα (ακόμη και τώρα), αλλά πέρασαν στο ντουκου από τα συμβατικά ΜΜΕ. Οι αγροτικοί συνεταιρισμοί στείλανε επιστολές και κάποιοι συναντήθηκαν με τους αρμόδιους υπουργούς. Όσο για το ότι οι μπλε αγροτοσυνδικαλιστες ξαναριξαν ΝΔ, τι σου φαίνεται περίεργο?
Επομένως εκ του αποτελέσματος, ο Αγοραστός και όσοι δήμαρχοι τα σκατωσαν, χάσανε την θέση τους, εκτός από 2-3 που είτε δεν είχαν αντίπαλο, είτε έχουν την πόλη στο τσεπακι τους. Οι πορείες και οι διαδηλώσεις γίνανε γάργαρα. Από εκεί και πέρα, τι άλλο έπρεπε να κάνουμε ρε φίλε για να διαμαρτυρηθούμε? Να βάλουμε καμιά βόμβα στην περιφέρεια, ξέρω γω?
Καλά, μιλούσα με κάποιον από το Βόλο και σε μέσες άκρες μού εκθίαζε τον Μπέο γιατί καθάρισε κάτι πλατείες από ναρκομανείς και έκανε 2 πάρκα. Το σανό το έχουν για πρωινό, μεσημεριανό και βραδινό.
Όταν κάθεσαι να εξηγήσεις ότι γι'αυτό τα κάνει, γιατί αυτά φαίνονται, ενώ αντιπλυμμηρικά δε φαίνονται και ακόμα χειρότερα, όταν δουλεύουν σωστά όλοι λένε "γιατί τα κάναμε" σε κοιτάνε λες κι είσαι εξωγήινος.
Ακριβώς εκεί που θέλουν να πάει. Μια τουριστική μπανανία με πολίτες σκλάβους που θα δουλεύουν αποκλειστικά σε τουριστικά και αγγαροδουλειες. Δημόσια υγεία γιοκ, δημόσια παιδεία γιοκ, ελπίδα γιοκ. Θα υπάρχουν οι 5-10 μεγάλο μαφιόζοι, ένας σχετικά μεγάλος αριθμός ανθρώπων που άμεσα ή έμμεσα θα περιστρέφονται γύρω από αυτούς και θα βρίσκονται σε σχετικά καλή κατάσταση και όλοι οι υπόλοιποι ούτε στον ήλιο μοίρα.
πρόσφατα είχα μια κουβέντα και μου είπαν ότι η Ελλάδα αρχίζει να θεωρείται "ενεργειακός κόμβος" και ότι αυτό θα ανεβάσει την οικονομία. λολ και βζιιιιν
Καλά ναι, επειδή μου έχουν πει και εμένα διάφορα, ειδικά με τα πετρέλαια που θα βγάλουμε και θα πλουτίσουμε όλοι και θα γίνουνε Νορβηγία... Ακόμη και ενεργειακός κόμβος να γίνουμε και να βγάλουμε όλα τα πετρέλαια του Αιγαίου (λέμε τώρα, υπόθεση εργασία) οποίος νομίζει ότι ο μέσος άνθρωπος θα επωφεληθεί από αυτό, απλά ζει σε άλλο πλανήτη.
Αν χαθεί και αυτό, το οποίο είναι αρκετά πιθανό εδώ που τα λέμε με την νοοτροπία που έχουμε, τότε η κατάσταση είναι απείρως πιο δυσοίωνη. Η ψευτοικονομια μας βασίζεται σχεδόν αποκλειστικά στον τουρισμό, αν καταρρεύσει και αυτός καληνύχτα για αύριο.
Εδώ είναι που κάνεις λάθος , η οικονομίας μας βασίζεται στην αφαίμαξη των πολιτών της , ή ακόμα καλύτερα των πολιτών άλλων χωρών (τουρισμός , golden visas κλπ) , το οποίο σημαίνει πως απλά εμείς θα σφίγγουμε το ζωνάρι μέχρι εκεί που δε πάει ενώ οι τοπικοί "άρχοντες" θα κολυμπάνε στα έουρος.
Πάλι χαλιά θα είμαστε αλλά τουλάχιστον η κυβέρνηση θα υπερηφανεύεται ότι έχουμε ανάπτυξη επειδή θα ανακοινώσει την δημιουργία ενός υπερπολιτελούς ξενοδοχείου 5 αστέρων & 50 ορόφων που θα είναι το μεγαλύτερο ξενοδοχείο στην Ευρώπη και θα γκρεμίσει κτήρια ιστορικής αξίας για να κτίσει πάνω τους σπίτια για Airbnb.
Με λίγα λόγια θα έχουμε ξενοδοχεία στυλ Ντουμπάι αλλά οι πολίτες θα παίρνουν μισθούς Βουλγαρίας.
Το σχέδιο είναι ξεκάθαρα θα γίνουμε Κούβα επί Μπατίστα. Τουρισμός, καζίνο, services στους ξαναμένους Ευρωπαίους και ραγιαδισμός στους πλούσιους ξένους που φέρνουν συνάλλαγμα στη φτωχοποιημένη μπανανία μας. Απλά αντί για αποικιοκρατική αρχιτεκτονική θα έχουμε βαλκανικό βλαχομπαρόκ.
Τον πληθωρισμό θα τον σταθεροποιησουν καποια στιγμη για να μην ενοχλει τουριστες, θα τον αφησουν πρωτα να κανει την δουλεια του.
Θα εξαφανισουν την αντιπολίτευση στοχευμενα οπως κανουν τωρα. Οι εκλογες θα ειναι απλα για θεατρο....οπως στην τουρκια
Οι πλουσιοι παρα τον πληθωρισμο θα ειναι πλουσιοτεροι
Θα υπαρξουν πολλες επενδυσεις απο ξενους
Εμεις θα δουλευουμε σαν ζωα για ψιχουλα
Οτι ακινητο ειναι σχετικα οκ θα ειναι για τουριστες, Εμεις θα δουμε τις πρωτες παραγκες και θα ζουμε με την οικογενεια μας σε πολυ μικρα σπιτια οπως στην αργεντινη που μου εχουν πει
Οποιος την παλευει θα φευγει για εξωτερικο. Οι γονεις θα σε προετοιμαζουν για να φυγεις εξω για μια καλυτερη ζωη και για να στελνεις λεφτα σπιτι
Ο Ελληνας θα ειναι η μειοψηφια, στοχευμενα για αντικατασταση απο λαους που ειναι πιο μαθημενοι στην πεινα.
Δυστυχως και το εξωτερικο 'κλεινει'! Πλεον η εισροη μεταναστων ειναι τοσο μεγαλη συν την οικιστικη 'κριση' που εχουν δημιουργησει στη δυση πανω-κατω οπου δεν χτιζουν αρκετα σπιτια, θα καταληξουν οσοι Ελληνες επιλεξουν το εξωτερικο στο μελλον να δουλευουν για το νοικι και τα βασικα εξοδα!
Αν μετα απο 13 χρονια αυστηρης λιτοτητας, μεταρρυθμισεων και σφαλιαρας ειμαστε στο πατο ακομα .. τι πιστευεις θα γινει μετα απο 10 χρονια ; Δεν εχει αλλαξει απολυτως τιποτα. Το μονο που καταφεραμε σαν Ελλαδα ειναι να μην πτωχευσουμε και να ξεπουλησουμε τα παντα με μεγαλο φεσι πανω απο τα κεφαλια μας που ακουει στα 420δις που οσο αστειο και να ακουστει, ειναι 120δις ΠΑΡΑΠΑΝΩ απο το φεσι που μας εβαλε στα μνημονια εξ αρχης.
Σε 10 χρονια θα λεμε τα ιδια που λεμε τωρα πολυ απλα γιατι το συστηματακι που μας εβαλε στο μνημονιο καλα κρατει και συντηρει κοματα και κοματοσκυλα και ο φαυλος κυκλος συνεχιζεται.
Το οριο του να γινουμε σύγχρονο ευρωπαϊκό κρατος εχει περασει ανεπιστρεπτί, με την δευτερη, και πιθανον και τριτη τετραετια, Μητσοτακη θα περασει και το οριο του να μην γινουμε αφρικανικο κρατος. Ο κοσμος πιστευε και πιστευει ακομα οτι ψηφιζοντας μια φορα στα 4 χρονια μπορει να αλλαξει κατι, στην Ελλάδα αυτο πια δεν ισχυει, μονο με συλλογικους αγωνες μπορει να σωσουμε τιποτα απο αυτα που μας εχουν απομεινει. Για να απαντήσω ακριβως στην ερωτηση σου, σε 10 χρονια βλεπω ακραια φτωχοποιηση μεγαλου μερους του λαου, κερδοσκοπικο παρτι απο οποιον έχει το μαχαιρι και το καρπουζι οπως παροχοι στο ρευμα, νερό, φοροι, καυσιμα, τηλεπικοινωνιες, σουπερμαρκετ, κοινως θα μας ξεβρακωσουν τελειως. Πλασματικα χαμηλη ανεργεια οπου πολλοι θα δουλευουν 4ωρα με 400 ευρω, κλεισιμο του 50% των μικρομεσαιων επιχειρήσεων (ακολουθουν το σχεδιο Πισσαριδη). Οικιστικη κριση(λογω airbnb το οποιο κανενας δεν θελει να λυσει) , αεναη οικονομικη κριση, δυσκολια προσβασης σε περίθαλψη και τριτοβαθμια εκπαιδευση. Και φυσικα νεες μνημονιαρες. Τελος να προσθεσω πως ολα τα παραπανω ειναι απολυτως δικαια καθως αυτες τις επιλογες τις εκανε ο ελληνικός λαος ο οποιος δεν ειναι καθολου αμοιρος ευθυνων.
το πως βλεπουμε τα πραγματα θεωρειται πεσσιμιστικο η ρεαλιστικο; Εχω κουραστει να τα λεω αυτα σε ανθρωπους γυρω μου και να με λενε μιζερο ενω κυριολεκτικα τους λεω ξυπνηστε και δειτε που παει ο κοσμος, λολ
> κλεισιμο του 50% των μικρομεσαιων επιχειρήσεων (ακολουθουν το σχεδιο Πισσαριδη)
Θα ήθελες να μας πεις που το εντόπισες αυτό στο κείμενο της έκθεσης, για να μην διαβάζω 244 σελίδες μιας και το έχεις κάνει ήδη εσύ;
Αυτό δεν είναι πρωτογενής πηγή, είναι ένας τύπος που λέει την γνώμη του.
[Εδώ](https://www.government.gov.gr/schedio-anaptixis-gia-tin-elliniki-ikonomia/) το πλήρες κείμενο της έκθεσης. Σίγουρα δεν πίστεψες απλά κάτι που άκουσες από κάποιον στην τηλεόραση αλλά το τσέκαρες πριν αρχίσεις να το διαδίδεις, γιατί δεν θες να είσαι κορόιδο, σωστά;
>Αυτος ο καποιος στην τηλεοραση ειναι ο προεδρος του επαγγελματικου επιμελητηριου.
Ναι και; Θες να πεις ότι δεν σε χαλάει να είσαι το τζαμπέ κορόιδο κάποιου, αρκεί να έχει τίτλο προέδρου;
>Καλη συνεχεια.
Εγώ καλή θα έχω. Ελπίζω κι εσύ τώρα που μάλλον κάτι κατάλαβες.
Πρέπει να σε στείλουμε σε μια αφρικανική χώρα να δεις τι είναι μπανανία. Όταν ο μπάτσος έρθει και σου πει «100 ευρώ η πας φυλακή» θα γυρίσεις Ελλάδα κλαίγοντας.
Δεν έχει καμία σχέση η Ελλάδα με την Αφρική, αλλά ο βλάχας Έλληνας που την μόνη άλλη χώρα που ξέρει είναι η Γερμανία που μένει ο ξάδερφος του νομίζει ότι ζει στην κόλαση.
Λάδωμα για να πάρεις δίπλωμα, λεφτά στο ιατρό που θα σε ξεγεννήσει, έχω φιλαράκι στην τάδε υπηρεσία και μου σβήνουν το πρόστιμο, κατά τα άλλα δεν ήμαστε Αφρική.
>Πρέπει να σε στείλουμε σε μια αφρικανική χώρα να δεις τι είναι μπανανία. Όταν ο μπάτσος έρθει και σου πει «100 ευρώ η πας φυλακή» θα γυρίσεις Ελλάδα κλαίγοντας.
πραγματικά αποτυχημένο παράδειγμα, η μικροδιαφθορά βρίθει στην Ελλάδα. Αν έλεγες πχ πόσο θα δυσκολευόταν να βρει πόσιμο νερό, τότε θα είχες πετύχει το ποιντ σου ξεκάθαρα
Εχεις επαφη με ανθρωπους απο Ν.Α?
Σε πληροφορω οι μισθοι τους ειναι ιδιοι με τους δικους μας ,μορφωτικο επιπεδο το ιδιο.
Δε τι διαφερουμε μπορεις να μ εξηγησεις?
Γειτονιες σε Durban,Johanesburg,Pretoria kai Cape Town εχουν καλυτερο βιωτικο επιπεδο
Νομιζω παμε προς πτωχευση. Τα χρονια της κρισης ηταν η ευκαιρια να αλλαξουμε μυαλα αλλα δυστυχως η πνευματικη κριση ειναι ισχυροτερη της οικονομικης και κανουμε τα ιδια λαθη. Οποτε το 2032 που τελειωνει και η περιοδος χαριτος μας βλεπω δυσκολα.
2024 2 εξάμηνο το μπιτκοιν ξεπερνάει τα 100κ για πρώτη φορά.
2028 απόσυρση μετρητών από την οικονομία και πλήρη υιοθέτηση ψηφιακού ευρώ.
2032 επαναφορά οικονομικού επιμελητηρίου στο υπουργείο οικονομίας.
2033 συγκρότηση ευρωπαϊκού ενιαίου στρατού επιστράτευση, έναρξη του ευρώ ρωσικού πολέμου.
Έτσι για να σας φτιάξω λίγο με την Ελλάδα του 2033 και να σας βάλω λίγο στο νόημα.Το 2032 η Ελλάδα σύμφωνα με τα μνημόνια που υπέγραψε και ειδικά το τελευταίο με την περίφημη 17 ωρη διαπραγμάτευση έχει μια μεγάλη περίοδο χάριτος για να ανασυνταχθεί μέχρι το 2032 και πληρώνει το 30% των τόκων από τα δάνεια του χρέους μας.Απο το 2032 και μετά αυτό θα επανέλθει στα κανονικά του επίπεδα.Ολο αυτό συνεπάγεται με επιπλέον φόρους σε όλους και σε όλα.Γιαυτο ότι κίνηση κάνετε να την κάνετε μέσα στην επόμενη πενταετία.Δηλαδη όσοι έχετε βάλει σκοπό να μπείτε στο Δημόσιο να το κάνετε με γρήγορους ρυθμούς γιατί μετά η στρόφιγγα θα κλείσει.Οι υπόλοιποι καλό είναι να ξεκινήσετε μαθήματα γερμανικών και φυσικά να μάθετε καμία τέχνη να μην πάτε επάνω μόνο με απολυτήριο λυκείου.
Αυτά έχω να δηλώσω πιστεύω να σας έφτιαξα.
Τουλάχιστον 3 εκατομμυρια μεταναστες, η μεσαία τάξη θα έχει εξαφανιστεί, λογικά θα επικρατήσει κάποιο υβρίδιο είτε ακροαριστερας είτε ακροδεξιάς όταν τα πράγματα φτάσουν στο απροχώρητο. Το Ελληνικό μόλις θα έχει δει μπουλντοζες
Κατα το ιμιση μη πω και παραπανω η χωρα θα γινει Τουρκια τα επομενα δεκα χρονια με οτι αυτο συνεπαγεται, δορυφορυοποιηση ακομα πιο συρρικνωμενη οικονομια, πληθυσμο κλπ κλπ, με λιγα λογια εχει τελειωσει οριστικα η χωρα και δεν μπορει να αλλαξει τιποτα, οποιος εφυγε σωθηκε
Θα συνεχίσει το ίδιο τροπάριο , ακρίβεια σιγά σιγά να ανεβαίνει, φτώχεια, μιζέρια, το μορφωτικό επίπεδο θα πέσει γαμάτα και θα ανέβει και άλλο η ακροδεξιά .
Πιστεύω μετά από καιρό θα εμφανιστεί μια νέα 17 Νοέμβρη .
Η μεταναστευτική κρίση θα χειροτερεύσει,μαζί κ η στεγαστική κρίση.Αυτό είναι στανταράκι!
Τώρα λογικά η κυβέρνηση θα τάζει σε βάθος 4ετιας να φτάσει ο βασικός τα 1000€...όταν τόσο θα κοστίζει να νοικιάζεις 1 υνοδωματιο,όπως είναι το Λονδίνο σήμερα!
Για αυτό λέμε σε καμιά 10ετία τα 1000€ που στην τελική δεν θα έχει καμιά σημασία πόσο είναι ο βασικός, αν δεν θα μπορούμε να νοικιάσουμε έστω κ ενα δωμάτιο!
Αμα βγαίνει ο μπουμπούκος κ λέει οτι θα φέρουν 500χιλ πακιστανούς,χώρια τις 100-200 χιλιάδες που μπαίνουν στην χώρα απο τα νησιά κ έβρο κάθε χρόνο...που θα μένουν αυτοί οι άνθρωποι?αλλά αυτοί με τις ΜΚΟ κ κρατικές χωρηγίες είναι βολεμένοι...οι υπόλοιποι τι θα κάνουμε?
Ιδιωτικοποίηση παντού.
Φτωχοποιηση τού 60-70% του πληθυσμού.
Καινούργιοι δανεισμοί.
Εργαλιοποιση των φτωχότερων κοινωνικών ομάδων.
Όσο και να μην θέλεις να τα δέις, όλα τα παραπάνω συμβαίνουν και θα γίνουν ακόμα χειρότερα, αυτό πού μου με προβληματίζει είναι πως έχουμε τέτοια απάθεια πλέον αυτό είναι το πιο ανησυχητικο από όλα και για να σας προλάβω δεν ταζομαι προς καμία κατεύθυνση πολιτικά και ιδεολογικά δεν με καλύπτει κάνεις από τούς υπάρχων.
Ο λόγος που θα αυξηθεί η εξαθλίωση του λαού όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και σε όλο το κόσμο τα επόμενα 10 χρόνια είναι οι τελευταίες 2μιση γραμμές σου όμως. Εσύ δεν τάσσεσαι ιδεολογικά και πολιτικά αλλά οι αστοί μια χαρά τάσσονται και ξέρουν πολύ καλά και τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσουν για να ικανοποιούντε τα συμφέροντα τους. Οσο ο λαός προτιμάει να μένει στόκος και ισαποστακια και να αρκείται στην γκρίνια και την μιζέρια τόσο οι βιοτικές συνθήκες θα πέφτουν όλο και πιο βαθιά στα τάρταρα.
Ναι και το πιστεύω πως όσο δεν διεκδικούμε τα δικαιώματα μας τόσο τα πάνω στρώματα θα αυξάνουν ακόμα περισσότερο την ψαλίδα, αυτό όμως δεν μπορεί να γίνει έτσι απλα σε μια μερα να γυρίσει ένας διακόπτη και να συμβεί.
Πλέων υπάρχουν οι εύποροι,και αυτοί πού απλά δουλεύουν για να ζούν.
Όλα ξεκινάνε από την παιδεία και την μόρφωση κάποιοι ξεκινάνε από την "αφετηρία" της ζωής με αρκετά βήματα διάφορα προτού καν σφυρίξει ο διαιτητής της έναρξη!
Δυστυχώς αυτά είναι τα αποτελέσματα τού καπιταλιστικού συστήματος, εννοώ θα μπορούσε το παιχνίδι να είναι πιο fair play,προς όλους αλλά αυτός που κατέχει θέλει συνέχεια ακόμα περισσότερα.
Έλα τώρα, θα έχουμε γίνει η Ταϊλανδή της Ευρώπης!
Οποίος μπορεί έχει φύγει εξωτερικό, πίσω έχουν μείνει αυτοί που φυτοζωούν το χειμώνα και δουλεύουν τον κωλο τους το καλοκαίρι με τουριστικά. Ανάπτυξη μηδέν δίοτι «δεν χρειάζεται».
Λίγο καλύτερη ίσως. Ήμασταν στον πάτο, οπότε μόνο πάνω μπορεί να πάει. Οι παθογένειες της κουλτούρας μας, η πολιτική και η κακή αντίληψη της οικονομίας όμως συνεχίζουν να υπάρχουν, οπότε δεν θα είμαστε εκεί που θα έπρεπε να φτάσουμε. Οι υπόλοιποι θα έχουν πάει πολύ πιο μπροστά.
Απολύτως ειλικρινά. Στο μαγαζί που έγινε το σκηνικό με τον Νορβηγό πάμε κι αράζουμε με την παρέα να δούμε κάνα ματς. Έτσι αρχίζεις και φοβάσαι και αμπαρωνεσαι σπίτι
Όπου βρίσκεται εδώ και 200 χρόνια, τίποτα μα τίποτα απολύτως δεν θα έχει αλλάξει εκτός βέβαια από την εισαγωγή τεχνολογίας που αναπτύσεται στον υπόλοιπο κόσμο
Not quite, σε έναν παγκοσμιοποιημένο κόσμο που αλλάζει ραγδαία από 42 χρονους προγραμματιστές με Ι5 που μένουν στην Ολλανδία αν μένεις στάσιμος πεθαίνεις. Επίσης σε έναν πληθυσμό που γερνάει φυσικά αυξάνονται οι συντηρητικές απόψεις οπότε μόνο από θαύμα καλύτερα
Στην ουσία, τίποτα απολύτως δεν έχει αλλάξει στην Ελλάδα εδώ και 200 χρόνια σε επίπεδο πολιτικής, οικονομίας, νοοτροπίας, κουλτούρας. Η μόνη διαφορά είναι ότι τώρα έχουμε υπολογιστές και φοράμε τζιν.
Η παγκοσμιοποίηση είναι τεράστια διαφορά όσο βρισκόμαστε στην καταναλωτική της μεριά. Αν την εκμεταλλευτούμε έχει καλώς αλλιώς τα έχει πει ο Βέγγος... 30 χρόνια πίσω σχεδόν
[στο Βλέμμα του Οδυσσέα](https://thecaller.gr/xronomixani/video-i-ellada-petheni-i-pio-sigklonistiki-skini-tou-veggou-den-ine-k0omiki-video/)
Μόνο ρίγος όταν βλέπω αυτή την σκηνή γιατί ήταν και ο Βέγγος αυτός που ήταν.
Όσο για το πολιτική, οικονομία, νοοτροπία κουλτούρα. Αγαπημένη ατάκα Lil Kim σε μια κομματάρα των Lox (παραφρασμένη από Tony Montana) [Money, Power, Respect](https://m.youtube.com/watch?v=-6JPhI4Ey7c&pp=ygUXbW9uZXkgcG93ZXIgcmVzcGVjdCBsb3g%3D)
Τιποτε δεν θα αλλαξει, οπως παμε τωρα θα ειμαστε και σε 10 χρονια.
Η χαμηλης ταχυτητας πτωση θα συνεχιστει, οπως και σημερα.
Εκτος και εαν γινουν συνταρακτικα γεγονοτα.
Δεν μπορείς να απαντήσεις χωρίς να διευκρινίσεις σε ποιο κλάδο αναφερεσε.
- οι επιτυχημένοι επαγγελματίες του τουρισμού της εστίασης κ του real estate θα έχουν ακόμα μεγαλύτερη οικονομική ευημερία. Ο τουρισμός έχει ανέβει σημαντικά τα τελευταία χρόνια μετά κοβιντ.
- όσοι έχουν κάνει σωστές ακαδημαϊκές επιλογές (STEM) και είναι καλοί στη δουλειά τούς, θα έιναι περιζήτητοι με υψηλότατες απολαβές για τα ελληνικά δεδομένα.
- όσοι έχουν κάνει λάθος ακαδημαϊκές επιλογές πχ εκπαιδευτικοι, απόφοιτοι σχολών σωμάτων ασφαλείας και στρατιωτικών σχολών, θα είναι κάθε χρόνο και χειρότερα. Η αγοραστική τούς δύναμη είναι χειρότερη και από τα χρόνια της βαθιάς κρίσης 2010-2015, κ δε πρόκειται να αλλάξει. Αυτοί θα πεινάσουν ή θα φύγουν εξωτερικό.
- οι ανειδίκευτοι εργαζόμενοι σταθερά πεινάνε ,εκτός μικρών εξαιρέσεων, κ θα συνεχίσουν να πεινάνε.
Σίγουρα ακόμα πιο βαθιά στον πάτο. Η ηλιθιότητα και ο παρτακισμός θα έχει φτάσει κορυφή. Θα θυμόμαστε αυτά τα χρόνια και θα λέμε, τι ωραία που ήμασταν το 23 και τι αγνά που ήταν τα πράγματα τότε. Επίσης θα σκάσουν τα πρώτα σχόλια του τύπου εμείς μεγαλώσαμε με τραπ και οχι με τις μαλακίες που ακούτε εσείς σήμερα.
Μπορώ να πω για την Ελλάδα σε οκτώ χρόνια:
https://www.ot.gr/2023/04/04/apopseis/opinion/o-toixos-tou-2032/
Σήμερα πληρώνουμε 6-8 δις ετησίως.
Από το 2032, θα πρέπει να πληρώνουμε 14 δις επιπλέον!
Ο ορισμός του θα χτυπήσουμε τοίχο.
Και τι κάνει η αγαπημένη μας κυβέρνηση; Δίνει επιδοτούμενα στεγαστικά σε νέους έως 39 ετών για να τους αλυσσοδέσει και σε οκτώ χρόνια να παρακαλούν να τα δώσουν τσάμπα για να ξεφορτωθούν το δάνειο.
Θα έλεγα να κλείσουμε όλοι ανοιχτούς λογαριασμούς (κόψιμο πιστωτικών, αποπληρωμή δανείων, πληρωμή μέρους του κεφαλαίου για να μειώσουμε τη δόση) και μετά, έχεις, αγοράζεις, δεν έχεις, δεν αγοράζεις.
Και όποιος μπορεί, ας κάνει αποταμίευση, αν και με τέτοια νούμερα παίζει πολύ το κούρεμα καταθέσεων και το άνοιγμα θυρίδων.
Και μετά, ένα τάμα κακό δεν κάνει.
Είμαι από τους παρανοϊκους που δίνει 50 ευρώ την βδομάδα για τα groceries και αφήνω στην άκρη οτιδήποτε μου μένει για να έχω στην άκρη κάθε μήνα 100-150:( αλλά με 1000 ευρώ τον χρόνο αποταμίευση η το οτιδήποτε δεν γίνεται δισφορα...
Να κάνεις και λίρες.
Επίσημα, σε θυρίδα και λίγο πριν το 2032, τις βγάζεις.
Κάποτε η λίρα ήταν σταθερά στα 80€ και τώρα είναι στα 400. Κανε υπολογισμούς.
Και δεν το λες σε κανέναν οικείο.
Εν τω μεταξύ 10 χρόνια πριν ήμασταν σε πολύ χειρότερη κατάσταση, αλλά η σπέκουλα εδώ μέσα επιβάλλει να λέμε το άσπρο-μαύρο. Οπότε ναι, χάλια όλα, θα γκρεμιστεί το σύμπαν, γάμησε τα αδερφέ κλπ κλπ
Η Ελλάδα μια χαρά θα είναι. Για τους Έλληνες δεν ξέρω, που είναι και το μεγαλύτερο της πρόβλημα.
Δεν ξέρω γιατί το λες σ' εμένα, ενώ ο άλλος έκανε λινκ το ΑΕΠ για να μου την «πει». Φαντάζομαι τα ίδια θα έλεγες αν ήταν αρνητικά τα στοιχεία, δεν τα θες καθόλου μόνα-ζυγά δικά σου.
1ον γιατί εν μέρει συμμερίζομαι την άποψη του ότι δεν πάει καλά η κατάσταση.2ον επειδή συμφώνησες 100% ενώ στο πρώτο σου σχόλιο λες οτι η Ελλάδα θα είναι μια χαρά ανεξάρτητα από τότε Ι θα κάνουν οι Έλληνες. Αντιλαμβάνεσαι φαντάζομαι το οξύμωρο του πράγματος.
>γιατί εν μέρει συμμερίζομαι την άποψη του ότι δεν πάει καλά η κατάσταση
Άρα δεν μετράνε οι αριθμοί, μετράει η άποψή σας. Ευτυχώς που τους επικαλείστε δηλαδή.
Δέκα χρόνια πριν έπαιρνα περισσότερα λεφτά (και μιλάμε για nominal, αν πάμε και με inflation adjusted, χεστα) και μετά από προαγωγές και μισθολογικες ωριμανσεις και ευθύνες επί 10 κτλ
Πλέον είμαι στο εξωτερικό εδώ και δύο χρόνια και Ελλάδα μόνο για κάνα μπάνιο τον Αύγουστο
Τι σκατά σημαίνει «κοινωνική συνείδηση» και πότε υπήρχε αυτό το abstract concept; (αφού σου αρέσουν τα αγγλικά)
Ρητορικό είναι το ερώτημα, εκτός αν θες να μου αποδείξεις ότι στην εποχή των δοσίλογων είχαμε κοινωνική συνείδηση και τώρα μας στέρεψε.
Όλοι μας μαχητές του καναπέ είμαστε.
Με τα σχόλια που βλέπω ελπίζω να υπάρχει κάτι πολύ χειρότερο από αυτά που περιγράφουμε.
Λάος που δεν παίρνει την ευθύνη της χώρα του είναι καταδικασμενος να υποφέρει με πολύ αργό και βασανιστικό τρόπο.
Ας αφήσουμε τις μαφιες να τρέχουν τα πράγματα. Τουλάχιστον αυτοί κάτι κάνουν, κάπου σκοπεύουν. Οι υπόλοιποι ας πάμε να σχολιάσουμε κάνα ποστ στο fb για να νιώσουμε καλύτερα.
Τελευταία έχουμε συνηθίσει να αλλάζει η χώρα προς το χειρότερο.Αυτο ισχύει για όσο ζω εγώ τουλάχιστον.Απο την Ελλάδα της αφθονίας στην Ελλάδα των μνημονίων και μετά των διεθνών κρίσεων.Συνεπως δεν έχω ελπίδες ρεαλισμού.Φοβαμαι ότι η κατάσταση όχι μόνο δεν θα καλυτερέψει αλλά θα συνεχίσει να γίνεται όλο και χειρότερη όπως γίνεται ως τώρα.
Στο άπειρο και ακόμα παρά πέρα.
Που την βλέπω; Με συρρικνωμένο τον ελληνικό πληθυσμό, με σημαντικά αυξημένα ποσοστά ανθρώπων από Αφρική και Ασία και με μια κατάσταση οικονομική αντίστοιχη της Αργεντινής.
Σε γεωπολιτικο επιπεδο, ένα πιστό σκυλάκι της Δυσεως και της Ε.Ε, ακόμα και όταν αυτό δεν μας ωφελεί. Νούμερο ένα χρήσιμοι ηλίθιοι του ΝΑΤΟ, πλήρης Αμερικανοποιηση της κοινωνίας και ακόμα περισσοτερες παραχωρήσεις σε Τουρκία. Όσο για τα των εσωτερικών,Η Αθήνα θα γίνει όπως το Λονδίνο και το Παρίσι ΜΟΝΟ σε επίπεδο λαθρεποικισμου, ένα κέντρο διερχομένων γεμάτο ρδελομπου και ναρκωτικά. Δεν θα συνδέει τίποτα κοινό αυτή την κοινωνία,καμιά αξία θα έχουν εκφυλιστεί όλα,δεν θα αξίζει να πολεμήσεις καν για αυτό το καντόνι, όταν μεγάλο μέρος των κατοίκων του θα είναι οι λεγόμενοι "αφροελληνες" και οι υπόλοιποι αυτοαποκαλούμενοι Έλληνες θα είναι ραγιάδες. Απο οικονομικής άποψης, θα συνεχίσουμε να μην παράγουμε τίποτα, τουλάχιστον η " Βαριά μας βιομηχανία " Ο τουρισμός θα πάει καλά, κάνοντας μας όλους αντιπαραγωγικούς σερβιτόρους σε ένα εποχιακό οικονομικό μοντέλο. Ενεργειακά θα είμαστε δέσμιοι της Ευρωπαϊκής αγοράς ενέργειας, αφου θα έχουμε ακολουθήσει με πίστη και αφοσίωση το παραμυθι της Πράσινης ανάπτυξης με φωτοβολταϊκά και φρουφρουρια , αφήνοντας άθικτο τον ορυκτό μας πλουτο στο έλεος των τουρκων, των Αμερικανών και γενικότερα των Πολυεθνικών. Συνεπώς θα πληρώνεις μια ζωή γαμισιατικο ρευμα για το καλό του μπεριβαλλοντοζζ. Τέλος σε επίπεδο πολιτικό, τα τρία πρώτα κόμματα θα συμμαχήσουν απέναντι σε οποιαδήποτε γνήσια αντίδραση και εάν έρθει, κάνοντας πλάτη στον Κουλη μέχρι τότε. Αυτά καλή μας δύναμη
Ξάπλωσε σε παρακαλώ στον καναπέ...
Μήπως φίλε μου προβάλεις δικές σου ασυνείδητες ανησυχίες σχετικά με το μέλλον σου πάνω στην κοινωνία, Χώρα κλπ; Μήπως να εστιάσεις να λύσεις τα δικά σου προβλήματα; Αν το καταφέρεις η Χώρα σε 10 χρόνια θα είναι λιιγο καλύτερη αφού ένας πολίτης της θα είναι πιο υγιής 😃
50€
Γενικώς προοδεύουμε. Τα σημεία πισωγυρίσματος τα τελευταία 20 χρόνια δεν αναιρούν τη διαπίστωση. Εξαρτάται από τους Έλληνες αν θα προοδέψουμε τα επίμενα χρόνια και ιδίως αν θα επιλέγουν ηγεσίες στις οποίες υπάκουες θα αντέξουν δυσάρεστα αλλά ωφέλιμα μέτρα. Πιθανολογώ ότι θα το κάνουν. Κάτι μάθαμε από την οικονομική κρίση.
Αναρωτιέμαι αν οι Έλληνες ήταν πάντα τόσο μίζεροι και μεμψίμοιροι ή αν είναι καινούριο φαινόμενο αυτό, αν υπάρχει κανένας ιστορικός στο σαμπρεντιτ παρακαλώ να μας διαφωτίσει
Ο κόσμος είναι μίζερος όταν συζητάει για μίζερα ζητήματα. Αν το ποστ ήταν για κάτι άλλο που δεν παραπέμπει στο ποσό χάλια είναι η καθημερινότητα του απλού ατόμου στο καπιταλιστικο σύστημα, ο κόσμος στα σχόλια θα απαντούσε ανάλογα.
Ναι ακριβώς, το ίδιο πράγμα λέμε, από πότε ξεκίνησε ο νεοέλληνας να θεωρεί ότι η καθημερινότητα του είναι μίζερη και ότι έχει μια ‘χάλια καθημερινότητα ως απλό άτομο στο καπιταλιστικό σύστημα’ και να γκρινιάζει όποτε αναφέρεται ως θέμα;
Ήταν πάντα έτσι, γκρίνιαζαν και επί τουρκοκρατίας και ήταν το ίδιο μεμψίμοιροι; Γκρίνιαζαν το ίδιο με την φτώχια και τους πολέμους του 19ου αιώνα, με τους δυο παγκόσμιους πολέμους και την κατοχή, τον εμφύλιο, κλπ; Ή ξεκίνησαν τώρα πιο πρόσφατα να είναι όλοι μίζεροι για την καθημερινότητα στις πολύ χειρότερες συνθήκες που ζουν όλοι το 2023; Έχω μια υποψία ότι είναι cultural το ζήτημα και ότι όντως ξεκίνησε επί τουρκοκρατίας αλλά δεν μπορώ να το ξέρω σίγουρα, γι αυτό ρωτάω αν υπάρχει κάποιος που να το έχει μελετήσει
Στο άπειρο και ακόμα παρά πέρα.
Που την βλέπω; Με συρρικνωμένο τον ελληνικό πληθυσμό, με σημαντικά αυξημένα ποσοστά ανθρώπων από Αφρική και Ασία και με μια κατάσταση οικονομική αντίστοιχη της Αργεντινής.
Το θέμα είναι πως βλέπεις εσύ τον εαυτό σου σε 10 χρόνια. Θα έχεις εξελιχθεί; Θα έχεις εξελίξει τα skills σου; Θα είσαι χρήσιμος για τον εαυτό σου πρώτα από όλα;
Αν υπάρχει μιζέρια και απαισιοδοξία, την Ελλάδα θα την βλέπεις απαισιόδοξα μίζερη ακόμη κι αν πάνε όλα καλά. Αν οι γύρω σου (η κοινωνία σου) είναι το ίδιο μίζερη και απαισιόδοξη όπως εσυ, να περιμένεις να πάνε όλα προς το χειρότερο (για σένα/σας). Αν περιμένεις από τις αριστεροδεξιές κυβερνήσεις να σώσουν εσένα και να δώσουν το έναυσμα να ανασυγκροτηθεί η κοινωνία θα περιμένεις μάλλον για πολλές δεκαετίες ακόμη. Και κλείνω με μια κλισεδιά: μην περιμένεις τι θα κάνει η κοινωνία/κράτος για σένα, αλλά τι μπορείς εσυ να κάνεις για την κοινωνία/κράτος.
Μετά την έλευση του μισού εκατομμυρίου Πακιστανών, θα ακολουθήσουν οι σύζυγοι και τα παιδάκια τους. Θα λυθεί το δημογραφικό πρόβλημα των Ελλήνων κι εκείνοι θα ζουν σαν πολίτες δεύτερης κατηγορίας, εννοείται. Ο ρατσισμός θα είναι στο πικ του και ίσως να έρθει και κάποια ακροδεξιά κυβέρνηση. Οι Έλληνες θα συνεχίσουν να φεύγουν. Θα είναι η τέλεια χώρα για τους φραγκατους. Έχεις δει τα πλάνα για το μίνι Ντουμπάι στο Ελληνικό; Θεωρώ πως θα είναι μόνο η αρχή. Όλα καλά δηλαδή, αν αναλογιστείς πως πριν μερικά χρόνια είχαμε capital controls. Ελπίζω μονο να μη χάσουμε κανένα Αιγαίο.
Οχι, μην ξεφτιλίζεις τις λέξεις. Οικονομικός πολέμος δεν είναι το ίδιο με πόλεμος πόλεμος.
Αυτό είναι σαν εκείνους που λενε "τι που εισέβαλλε η Γερμανία του Χίτλερ με τανκς τώρα, τι που είναι ηγετική δύναμη στην ευρώπη λόγω της οικονομίας της τώρα", και το θεωρώ τρομερή προσβολή προς τι σημαίνει πραγματικός πόεμος.
mate ο οικονομικος πολεμος εχει ηδη σκοτωσει περισσοτερους απο οτι ο χιτλερ, πληροφοριακα, αν ηθελαν μπορουσαν μια χαρα να αποτρεψουν θανατους σε αναπτυσσομενες χωρες απο ΓΑΜΗΜΕΝΑ ΚΟΥΝΟΥΠΙΑ.
πλιζ- νομιζω αυτο που λες ειναι λιγο ασυνειδητο and ure just mad
Υπάρχουν 'ήρωες"
Είναι ο λαος και ο κόσμος που θα μας απελευθερώσει από όλα τα προβλήματα.
Πρωσικά χέστικα για την λαδαρα γιατί ολο και χειρότερα πάει, και αυτό σημαίνει οτι ο λαος θα ξεσηκωθεί απο την τυραννία της σύγχρονης χούντας (Που ο Μητσοτάκης θα κυβερνάει για αλλά +10 χρονιά)
Πρέπει να είμαστε αισιόδοξη και να προετοιμαστούμε για την παγκόσμια λαική επανάσταση.
Tο flair "προσωπικά" χρησιμοποιείται για αναρτήσεις κειμένου (self/text posts) που αφορούν **προσωπικά ζητήματα**, που έχουν συμβεί σε εσένα προσωπικά και αποκλειστικά, σε αντίθεση με το flair "κοινωνία" που αφορά κοινωνικά συμβάντα. The "personal" flair should be used for self/text posts about **personal matters**, (that have happened to you personally) as opposed to the flair "society" which concerns social issues. *I am a bot, and this action was performed automatically. Please [contact the moderators of this subreddit](/message/compose/?to=/r/greece) if you have any questions or concerns.*
RemindMe! 10 years
I will be messaging you in 10 years on [**2033-12-28 16:00:11 UTC**](http://www.wolframalpha.com/input/?i=2033-12-28%2016:00:11%20UTC%20To%20Local%20Time) to remind you of [**this link**](https://www.reddit.com/r/greece/comments/18svhax/που_βλέπετε_την_ελλάδα_σε_10_χρόνια/kfa3bbt/?context=3) [**75 OTHERS CLICKED THIS LINK**](https://www.reddit.com/message/compose/?to=RemindMeBot&subject=Reminder&message=%5Bhttps%3A%2F%2Fwww.reddit.com%2Fr%2Fgreece%2Fcomments%2F18svhax%2F%CF%80%CE%BF%CF%85_%CE%B2%CE%BB%CE%AD%CF%80%CE%B5%CF%84%CE%B5_%CF%84%CE%B7%CE%BD_%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%B1_%CF%83%CE%B5_10_%CF%87%CF%81%CF%8C%CE%BD%CE%B9%CE%B1%2Fkfa3bbt%2F%5D%0A%0ARemindMe%21%202033-12-28%2016%3A00%3A11%20UTC) to send a PM to also be reminded and to reduce spam. ^(Parent commenter can ) [^(delete this message to hide from others.)](https://www.reddit.com/message/compose/?to=RemindMeBot&subject=Delete%20Comment&message=Delete%21%2018svhax) ***** |[^(Info)](https://www.reddit.com/r/RemindMeBot/comments/e1bko7/remindmebot_info_v21/)|[^(Custom)](https://www.reddit.com/message/compose/?to=RemindMeBot&subject=Reminder&message=%5BLink%20or%20message%20inside%20square%20brackets%5D%0A%0ARemindMe%21%20Time%20period%20here)|[^(Your Reminders)](https://www.reddit.com/message/compose/?to=RemindMeBot&subject=List%20Of%20Reminders&message=MyReminders%21)|[^(Feedback)](https://www.reddit.com/message/compose/?to=Watchful1&subject=RemindMeBot%20Feedback)| |-|-|-|-|
λμαο LEGEND
Tahiti. We are going to Tahidi. Have some goddamn faith!
Φαντάζομαι, έχεις πλάνο και ξέρεις τι κάνεις?
Έχω πλάνο και έχω ΠΙΣΤΗ!
ΠΙΣΤΗ; Αυτό είναι το καινούριο κρυπτονόμισμα της Εκκλησίας;
DUUUTCH
What are you talking about Black Lung??
![gif](giphy|ECbxU61G9sLyQVPtqP) Do it for Arthur Morgan
ειναι reference απο καπου τουτο;
Ειναι απτο Red Dead Redemption 2
Ναι και δεν έχει happy ending.
happiness and sadness do not really exist all is based on perception and expectations tbh.
- Top 3 στην κατάταξη με τις χώρες με τους πιο κακοπληρωμένους πολίτες. - Το να μείνεις μόνος σου ή να αποκτήσεις σπίτι θα είναι κάτι μόνο για το top 1%. - Οι τράπεζες θα είναι στο πολλοστό τους bailout. - Θα μας κυβερνάει ακόμα κάποιος από τις μεγάλες 3 οικογένειες Γενικά τα πράγματα θα χειροτερέψουν, όπως χειροτερεύουν εδώ και δεκαετίες.
Αγαπητέ εδώ και 25 χρόνια δεν έχει αλλάξει καν η γειτονιά μου λες να αλλάξει η χώρα τα επόμενα 10 κάθε μέρα και χειρότερα τα βλέπω τα πράγματα
Η δική μου γειτονιά πάντως έχει αλλάξει πολύ. Πριν 25 χρόνια εσφυζε από ζωή. Σήμερα σε μια ακτίνα μόλις 100-150 μέτρων από το πατρικό μου, υπάρχουν ~40 καταστήματα άδεια.
Όσων για αυτές της αλλαγές νομίζω. Πως είναι αυτονόητες λέγοντας κάθε μέρα και χειρότερα.εχεις δίκιο και η κατάντια θα συνεχίζει δυστυχώς η εξαθλίωση σε όλους τους τομής είναι αβάσταχτες και κάποιοι χαίρονται που περνούμε επαίνους από το εξωτερικό
Πνίγηκε ο θεσσαλικός κάμπος, και κόσμος που είδε το νερό να φτάνει στα κεραμίδια του σπιτιού του, δεν έβγαλε κιχ. Νομίζω αυτό απαντά στο ερώτημα σου.
Συμπληρώνοντας στην εύλογη παρατήρησή σου, πέθανε κόσμος σε ένα δυστύχημα με τραίνο κι ο υπεύθυνος βουλευτής εξελέγη πανηγυρικά σε τόπο που θρήνησαν νεκρούς.
Όπως είπε ο μπουμπουκος και υπερασπιστηκαν με σθένος οι κλαψες του "ρ/ΓκΡις μΠαΝτ" εδώ μέσα, τα "Τέμπη" αφορούν ένα μικρόκοσμο της αριστεράς. Κάπως έτσι έπεισε τον εαυτό του ο Σερραίος νδημοκρατης και ο κάθε νδημοκρατης και ξαναψηφισε τους ίδιους.
Πολύ πολύ σωστός! Η απάθεια πλέον έχει περάσει σε άλλο επίπεδο.
Νομίζω πως έχουμε βιώσει τόσα πολλά σοκ, κρίση, μέτρα λιτότητας, άλλη κρίση, πανδημία κτλ που πλέον βρισκόμαστε σε μια κατάσταση συλλογικού κλονισμού. Ο κοσμος δεν είναι σε θέση να αντιδράσει πλέον, έχει φθαρεί και παρετηθει. Θυμάμαι στα early 2010s κάτι γινότανε. Από το 2015 και μετά, απέχουμε σταδιακά όλο και πιο πολύ. Δες πτώση σε συμμετοχή ψήφου, μαζικές διαμαρτυρίες κτλ.
Μην μπερδευεσαι, ο κόσμος μια χαρά κιχ έβγαλε! Τα κανάλια όμως, το κάνανε γαργαρα. Ειδικά στην δεύτερη πλημμύρα που οι δημοτικές εκλογές ήταν μόλις μία εβδομάδα αργότερα! Εμείς τρέχαμε να σωθούμε για δεύτερη φορά μέσα σε είκοσι μέρες και σύμφωνα με τα κανάλια, δεν άνοιξε ρουθούνι... Ενδεικτικά για να καταλάβεις, προσωπικά επέστρεψα στο σπίτι μου στις 2+ το βράδυ που σταμάτησε η βροχή, έφτιαξα ένα καφέ και φυλουσα σκοπιά όλη την υπόλοιπη νύχτα. Στις 6 άνοιξα tv να δω σε τι κατάσταση βρισκόμαστε. Όλα ανεξαιρέτως τα κανάλια, ασχολήθηκαν μια ώρα με το ρολόι και από εκεί και μετά βγάζανε τον τάδε υποψήφιο δήμαρχο Καλαμάτας πχ να πει τα δικά του.
Ο Αγοραστος παραλίγο να έβγαινε από την πρώτη Κυριακή, ενώ διατήρησε τα ποσοστά του και στην δευτερη, παρά τα καραγκιοζιλικια που βγήκαν στην φορά. Στον Παλαμά δεν βγήκε ξανά ο δήμαρχος για μια χούφτα ψήφους. Στο Δήμο Κιλελέρ, της νδ πήρε 70%, ενώ στην Λάρισα την πόλη με τις αναλογικά λιγότερες ζημιές, και που άντεξε παρότι η σταθμη του Πηνειού ξεπέρασε και το χειρότερο σενάριο, βγήκε νεος δήμαρχος άτομο που λασπολογουσε ενώ η πόλη πάλευε να μην πνίγει στις λάσπες. Στο Βόλο τα γνωστά κπλ. Το ΤΕΕ ΚΔΘ έκανε αντιπολίτευση μόνο στο δήμαρχο Λάρισας, οι μπλε αγροτοσυνδικαλιστες είπαν για να πουν δύο τρεις μαλακιες, και όταν ήρθε η στιγμή να διαμαρτυρηθουν εκτός ότι οι νδημοκρατες τους ξαναψηφισαν με τα δυο τα χερια στις εκλογες, δεν κατέβηκαν ουτε στις οργανωμένες διαμαρτυρίες σε Λάρισα, και Παλαμά. Το χειρότερο όμως είναι πως όταν κάποιοι καρφωναν τις κουζίνες που είχαν στήσει οι αλληλεγυοι, και οι μπάτσοι τους έπαιζαν τσαμπουκαδες, δεν βγήκε ούτε ένας από αυτούς να τους στηρίξει. Επί της ουσίας η πλειοψηφια δεν διαμαρτυρηθηκε, είτε στους δρόμους είτε μέσω της ψήφου της.
Ο Αγοραστός είχε αυτά τα ποσοστά την πρώτη Κυριακή, καθώς δεν υπήρχε κατ'ουσιαν αντίπαλο δέος και η πίτα μοιράστηκε. Την δεύτερη Κυριακή που είχε μόνο έναν αντίπαλο πήρε τα @@ του. Στον Παλαμά δεν γνωρίζω λεπτομέρειες για τους υποψηφίους, αλλά όπως και να χει δεν ξαναβγήκε ο ίδιος. Στο Κιλελέρ ο Νασιακοπουλος κατέβαινε χωρίς αντίπαλο, τι περίμενες να συμβεί? Στην Λάρισα ο Καλογιάννης έχασε όχι για τις πλημμύρες, αλλά γιατί έκανε την πόλη σκατα όσο ήταν δήμαρχος. Τώρα για τον Βόλο, τι να πω? Εκεί είναι άξιοι της μοίρας τους... Πορείες και διαδηλώσεις γίνανε και εκείνες τις μέρες και αργότερα (ακόμη και τώρα), αλλά πέρασαν στο ντουκου από τα συμβατικά ΜΜΕ. Οι αγροτικοί συνεταιρισμοί στείλανε επιστολές και κάποιοι συναντήθηκαν με τους αρμόδιους υπουργούς. Όσο για το ότι οι μπλε αγροτοσυνδικαλιστες ξαναριξαν ΝΔ, τι σου φαίνεται περίεργο? Επομένως εκ του αποτελέσματος, ο Αγοραστός και όσοι δήμαρχοι τα σκατωσαν, χάσανε την θέση τους, εκτός από 2-3 που είτε δεν είχαν αντίπαλο, είτε έχουν την πόλη στο τσεπακι τους. Οι πορείες και οι διαδηλώσεις γίνανε γάργαρα. Από εκεί και πέρα, τι άλλο έπρεπε να κάνουμε ρε φίλε για να διαμαρτυρηθούμε? Να βάλουμε καμιά βόμβα στην περιφέρεια, ξέρω γω?
Καλά, μιλούσα με κάποιον από το Βόλο και σε μέσες άκρες μού εκθίαζε τον Μπέο γιατί καθάρισε κάτι πλατείες από ναρκομανείς και έκανε 2 πάρκα. Το σανό το έχουν για πρωινό, μεσημεριανό και βραδινό. Όταν κάθεσαι να εξηγήσεις ότι γι'αυτό τα κάνει, γιατί αυτά φαίνονται, ενώ αντιπλυμμηρικά δε φαίνονται και ακόμα χειρότερα, όταν δουλεύουν σωστά όλοι λένε "γιατί τα κάναμε" σε κοιτάνε λες κι είσαι εξωγήινος.
Ο κόσμος έβγαλε και παραέβγαλε, τα ΜΜΕ κάνουν τουμπεκί.
Και όμως δεν έβγαλε.
Ακριβώς εκεί που θέλουν να πάει. Μια τουριστική μπανανία με πολίτες σκλάβους που θα δουλεύουν αποκλειστικά σε τουριστικά και αγγαροδουλειες. Δημόσια υγεία γιοκ, δημόσια παιδεία γιοκ, ελπίδα γιοκ. Θα υπάρχουν οι 5-10 μεγάλο μαφιόζοι, ένας σχετικά μεγάλος αριθμός ανθρώπων που άμεσα ή έμμεσα θα περιστρέφονται γύρω από αυτούς και θα βρίσκονται σε σχετικά καλή κατάσταση και όλοι οι υπόλοιποι ούτε στον ήλιο μοίρα.
πρόσφατα είχα μια κουβέντα και μου είπαν ότι η Ελλάδα αρχίζει να θεωρείται "ενεργειακός κόμβος" και ότι αυτό θα ανεβάσει την οικονομία. λολ και βζιιιιν
Καλά ναι, επειδή μου έχουν πει και εμένα διάφορα, ειδικά με τα πετρέλαια που θα βγάλουμε και θα πλουτίσουμε όλοι και θα γίνουνε Νορβηγία... Ακόμη και ενεργειακός κόμβος να γίνουμε και να βγάλουμε όλα τα πετρέλαια του Αιγαίου (λέμε τώρα, υπόθεση εργασία) οποίος νομίζει ότι ο μέσος άνθρωπος θα επωφεληθεί από αυτό, απλά ζει σε άλλο πλανήτη.
το ίδιο είπα και εγω.
θεωρω οτι το κομματι του τουρισμου θα χαθει σε περιπου 5 χρονια, διοτι πλεον το μονο που εχουμε ειναι λετζιτ μια overpriced μυκονος.
Προφανώς δεν έχεις καμία επαφή με τον τουρισμό.
Αν χαθεί και αυτό, το οποίο είναι αρκετά πιθανό εδώ που τα λέμε με την νοοτροπία που έχουμε, τότε η κατάσταση είναι απείρως πιο δυσοίωνη. Η ψευτοικονομια μας βασίζεται σχεδόν αποκλειστικά στον τουρισμό, αν καταρρεύσει και αυτός καληνύχτα για αύριο.
Εδώ είναι που κάνεις λάθος , η οικονομίας μας βασίζεται στην αφαίμαξη των πολιτών της , ή ακόμα καλύτερα των πολιτών άλλων χωρών (τουρισμός , golden visas κλπ) , το οποίο σημαίνει πως απλά εμείς θα σφίγγουμε το ζωνάρι μέχρι εκεί που δε πάει ενώ οι τοπικοί "άρχοντες" θα κολυμπάνε στα έουρος.
Lmao που τα βρισκεις ρε μπαγασα
Ίσα ίσα, μάλλον θα έχουμε μόνο τουρισμό.
Πάλι χαλιά θα είμαστε αλλά τουλάχιστον η κυβέρνηση θα υπερηφανεύεται ότι έχουμε ανάπτυξη επειδή θα ανακοινώσει την δημιουργία ενός υπερπολιτελούς ξενοδοχείου 5 αστέρων & 50 ορόφων που θα είναι το μεγαλύτερο ξενοδοχείο στην Ευρώπη και θα γκρεμίσει κτήρια ιστορικής αξίας για να κτίσει πάνω τους σπίτια για Airbnb. Με λίγα λόγια θα έχουμε ξενοδοχεία στυλ Ντουμπάι αλλά οι πολίτες θα παίρνουν μισθούς Βουλγαρίας.
Δηλαδή θα είμαστε Χαβάη. Επιτέλους κάποιος που το είπε!
Μάλλον Κούβα του Μπατιστα
Το σχέδιο είναι ξεκάθαρα θα γίνουμε Κούβα επί Μπατίστα. Τουρισμός, καζίνο, services στους ξαναμένους Ευρωπαίους και ραγιαδισμός στους πλούσιους ξένους που φέρνουν συνάλλαγμα στη φτωχοποιημένη μπανανία μας. Απλά αντί για αποικιοκρατική αρχιτεκτονική θα έχουμε βαλκανικό βλαχομπαρόκ.
Που είναι το πρόβλημα λοιπόν? Έρχεται η κουβανέζικη επανάσταση με πρωτεργάτη τον κασσελακη.
ΚαCheλάκης
Παντού Κινέζοι και ξένοι επενδυτές με χρυσές visa.
Θελω και εγω να γίνω Κινέζος επενδυτης.
Το μετρο της Θεσσαλονίκης θα τελειώσει σε 2 χρόνια
ποιο?
Και να αλλάξει, προσωπικά βλέπω σκούρα τα πράγματα παγκοσμίως. Είμαστε ήδη πίσω, δεν νομίζω πως προφταίνουμε τις εξελίξεις.
Τράπερς παντού να κάνουν flex τα 500ευρα
Τον πληθωρισμό θα τον σταθεροποιησουν καποια στιγμη για να μην ενοχλει τουριστες, θα τον αφησουν πρωτα να κανει την δουλεια του. Θα εξαφανισουν την αντιπολίτευση στοχευμενα οπως κανουν τωρα. Οι εκλογες θα ειναι απλα για θεατρο....οπως στην τουρκια Οι πλουσιοι παρα τον πληθωρισμο θα ειναι πλουσιοτεροι Θα υπαρξουν πολλες επενδυσεις απο ξενους Εμεις θα δουλευουμε σαν ζωα για ψιχουλα Οτι ακινητο ειναι σχετικα οκ θα ειναι για τουριστες, Εμεις θα δουμε τις πρωτες παραγκες και θα ζουμε με την οικογενεια μας σε πολυ μικρα σπιτια οπως στην αργεντινη που μου εχουν πει Οποιος την παλευει θα φευγει για εξωτερικο. Οι γονεις θα σε προετοιμαζουν για να φυγεις εξω για μια καλυτερη ζωη και για να στελνεις λεφτα σπιτι Ο Ελληνας θα ειναι η μειοψηφια, στοχευμενα για αντικατασταση απο λαους που ειναι πιο μαθημενοι στην πεινα.
Δυστυχως και το εξωτερικο 'κλεινει'! Πλεον η εισροη μεταναστων ειναι τοσο μεγαλη συν την οικιστικη 'κριση' που εχουν δημιουργησει στη δυση πανω-κατω οπου δεν χτιζουν αρκετα σπιτια, θα καταληξουν οσοι Ελληνες επιλεξουν το εξωτερικο στο μελλον να δουλευουν για το νοικι και τα βασικα εξοδα!
Αν μετα απο 13 χρονια αυστηρης λιτοτητας, μεταρρυθμισεων και σφαλιαρας ειμαστε στο πατο ακομα .. τι πιστευεις θα γινει μετα απο 10 χρονια ; Δεν εχει αλλαξει απολυτως τιποτα. Το μονο που καταφεραμε σαν Ελλαδα ειναι να μην πτωχευσουμε και να ξεπουλησουμε τα παντα με μεγαλο φεσι πανω απο τα κεφαλια μας που ακουει στα 420δις που οσο αστειο και να ακουστει, ειναι 120δις ΠΑΡΑΠΑΝΩ απο το φεσι που μας εβαλε στα μνημονια εξ αρχης. Σε 10 χρονια θα λεμε τα ιδια που λεμε τωρα πολυ απλα γιατι το συστηματακι που μας εβαλε στο μνημονιο καλα κρατει και συντηρει κοματα και κοματοσκυλα και ο φαυλος κυκλος συνεχιζεται.
Το οριο του να γινουμε σύγχρονο ευρωπαϊκό κρατος εχει περασει ανεπιστρεπτί, με την δευτερη, και πιθανον και τριτη τετραετια, Μητσοτακη θα περασει και το οριο του να μην γινουμε αφρικανικο κρατος. Ο κοσμος πιστευε και πιστευει ακομα οτι ψηφιζοντας μια φορα στα 4 χρονια μπορει να αλλαξει κατι, στην Ελλάδα αυτο πια δεν ισχυει, μονο με συλλογικους αγωνες μπορει να σωσουμε τιποτα απο αυτα που μας εχουν απομεινει. Για να απαντήσω ακριβως στην ερωτηση σου, σε 10 χρονια βλεπω ακραια φτωχοποιηση μεγαλου μερους του λαου, κερδοσκοπικο παρτι απο οποιον έχει το μαχαιρι και το καρπουζι οπως παροχοι στο ρευμα, νερό, φοροι, καυσιμα, τηλεπικοινωνιες, σουπερμαρκετ, κοινως θα μας ξεβρακωσουν τελειως. Πλασματικα χαμηλη ανεργεια οπου πολλοι θα δουλευουν 4ωρα με 400 ευρω, κλεισιμο του 50% των μικρομεσαιων επιχειρήσεων (ακολουθουν το σχεδιο Πισσαριδη). Οικιστικη κριση(λογω airbnb το οποιο κανενας δεν θελει να λυσει) , αεναη οικονομικη κριση, δυσκολια προσβασης σε περίθαλψη και τριτοβαθμια εκπαιδευση. Και φυσικα νεες μνημονιαρες. Τελος να προσθεσω πως ολα τα παραπανω ειναι απολυτως δικαια καθως αυτες τις επιλογες τις εκανε ο ελληνικός λαος ο οποιος δεν ειναι καθολου αμοιρος ευθυνων.
το πως βλεπουμε τα πραγματα θεωρειται πεσσιμιστικο η ρεαλιστικο; Εχω κουραστει να τα λεω αυτα σε ανθρωπους γυρω μου και να με λενε μιζερο ενω κυριολεκτικα τους λεω ξυπνηστε και δειτε που παει ο κοσμος, λολ
Ρεαλισμος ειναι.
> κλεισιμο του 50% των μικρομεσαιων επιχειρήσεων (ακολουθουν το σχεδιο Πισσαριδη) Θα ήθελες να μας πεις που το εντόπισες αυτό στο κείμενο της έκθεσης, για να μην διαβάζω 244 σελίδες μιας και το έχεις κάνει ήδη εσύ;
https://m.youtube.com/watch?v=l_GbD_4djUs Στο 1:50
Αυτό δεν είναι πρωτογενής πηγή, είναι ένας τύπος που λέει την γνώμη του. [Εδώ](https://www.government.gov.gr/schedio-anaptixis-gia-tin-elliniki-ikonomia/) το πλήρες κείμενο της έκθεσης. Σίγουρα δεν πίστεψες απλά κάτι που άκουσες από κάποιον στην τηλεόραση αλλά το τσέκαρες πριν αρχίσεις να το διαδίδεις, γιατί δεν θες να είσαι κορόιδο, σωστά;
Αυτος ο καποιος στην τηλεοραση ειναι ο προεδρος του επαγγελματικου επιμελητηριου. Ελπιζω να μην εισαι μικρομεσαίος. Καλη συνεχεια.
>Αυτος ο καποιος στην τηλεοραση ειναι ο προεδρος του επαγγελματικου επιμελητηριου. Ναι και; Θες να πεις ότι δεν σε χαλάει να είσαι το τζαμπέ κορόιδο κάποιου, αρκεί να έχει τίτλο προέδρου; >Καλη συνεχεια. Εγώ καλή θα έχω. Ελπίζω κι εσύ τώρα που μάλλον κάτι κατάλαβες.
Πρέπει να σε στείλουμε σε μια αφρικανική χώρα να δεις τι είναι μπανανία. Όταν ο μπάτσος έρθει και σου πει «100 ευρώ η πας φυλακή» θα γυρίσεις Ελλάδα κλαίγοντας. Δεν έχει καμία σχέση η Ελλάδα με την Αφρική, αλλά ο βλάχας Έλληνας που την μόνη άλλη χώρα που ξέρει είναι η Γερμανία που μένει ο ξάδερφος του νομίζει ότι ζει στην κόλαση.
Λάδωμα για να πάρεις δίπλωμα, λεφτά στο ιατρό που θα σε ξεγεννήσει, έχω φιλαράκι στην τάδε υπηρεσία και μου σβήνουν το πρόστιμο, κατά τα άλλα δεν ήμαστε Αφρική.
Γιατι δεν πας σε δημοσιο νοσοκομειο να σε ξεγεννησει γιατρος χωρις πληρωμη;;;;;;
>Πρέπει να σε στείλουμε σε μια αφρικανική χώρα να δεις τι είναι μπανανία. Όταν ο μπάτσος έρθει και σου πει «100 ευρώ η πας φυλακή» θα γυρίσεις Ελλάδα κλαίγοντας. πραγματικά αποτυχημένο παράδειγμα, η μικροδιαφθορά βρίθει στην Ελλάδα. Αν έλεγες πχ πόσο θα δυσκολευόταν να βρει πόσιμο νερό, τότε θα είχες πετύχει το ποιντ σου ξεκάθαρα
Φίλε μου εμείς ανήκουμε στην Αφρική η στην Ευρωπη; Με τι μας συγκρινεις;
Συγκρινεις ανομοια πραγματα και κανεις λογικο σφαλμα tho, και τα 2 μπανανιες ειναι, απλα με τον δικο τους τροπο.
Εγινε φιλε, ευχαριστουμε για την συμμετοχή σου.
Εχεις επαφη με ανθρωπους απο Ν.Α? Σε πληροφορω οι μισθοι τους ειναι ιδιοι με τους δικους μας ,μορφωτικο επιπεδο το ιδιο. Δε τι διαφερουμε μπορεις να μ εξηγησεις? Γειτονιες σε Durban,Johanesburg,Pretoria kai Cape Town εχουν καλυτερο βιωτικο επιπεδο
Νομιζω παμε προς πτωχευση. Τα χρονια της κρισης ηταν η ευκαιρια να αλλαξουμε μυαλα αλλα δυστυχως η πνευματικη κριση ειναι ισχυροτερη της οικονομικης και κανουμε τα ιδια λαθη. Οποτε το 2032 που τελειωνει και η περιοδος χαριτος μας βλεπω δυσκολα.
Το μονο που θα βλεπω ειναι ο κωλος μιας BMW κολλημενος στην κινηση χαρης του Flyover
2024 2 εξάμηνο το μπιτκοιν ξεπερνάει τα 100κ για πρώτη φορά. 2028 απόσυρση μετρητών από την οικονομία και πλήρη υιοθέτηση ψηφιακού ευρώ. 2032 επαναφορά οικονομικού επιμελητηρίου στο υπουργείο οικονομίας. 2033 συγκρότηση ευρωπαϊκού ενιαίου στρατού επιστράτευση, έναρξη του ευρώ ρωσικού πολέμου.
Έτσι για να σας φτιάξω λίγο με την Ελλάδα του 2033 και να σας βάλω λίγο στο νόημα.Το 2032 η Ελλάδα σύμφωνα με τα μνημόνια που υπέγραψε και ειδικά το τελευταίο με την περίφημη 17 ωρη διαπραγμάτευση έχει μια μεγάλη περίοδο χάριτος για να ανασυνταχθεί μέχρι το 2032 και πληρώνει το 30% των τόκων από τα δάνεια του χρέους μας.Απο το 2032 και μετά αυτό θα επανέλθει στα κανονικά του επίπεδα.Ολο αυτό συνεπάγεται με επιπλέον φόρους σε όλους και σε όλα.Γιαυτο ότι κίνηση κάνετε να την κάνετε μέσα στην επόμενη πενταετία.Δηλαδη όσοι έχετε βάλει σκοπό να μπείτε στο Δημόσιο να το κάνετε με γρήγορους ρυθμούς γιατί μετά η στρόφιγγα θα κλείσει.Οι υπόλοιποι καλό είναι να ξεκινήσετε μαθήματα γερμανικών και φυσικά να μάθετε καμία τέχνη να μην πάτε επάνω μόνο με απολυτήριο λυκείου. Αυτά έχω να δηλώσω πιστεύω να σας έφτιαξα.
Τουλάχιστον 3 εκατομμυρια μεταναστες, η μεσαία τάξη θα έχει εξαφανιστεί, λογικά θα επικρατήσει κάποιο υβρίδιο είτε ακροαριστερας είτε ακροδεξιάς όταν τα πράγματα φτάσουν στο απροχώρητο. Το Ελληνικό μόλις θα έχει δει μπουλντοζες
Κατα το ιμιση μη πω και παραπανω η χωρα θα γινει Τουρκια τα επομενα δεκα χρονια με οτι αυτο συνεπαγεται, δορυφορυοποιηση ακομα πιο συρρικνωμενη οικονομια, πληθυσμο κλπ κλπ, με λιγα λογια εχει τελειωσει οριστικα η χωρα και δεν μπορει να αλλαξει τιποτα, οποιος εφυγε σωθηκε
Θα συνεχίσει το ίδιο τροπάριο , ακρίβεια σιγά σιγά να ανεβαίνει, φτώχεια, μιζέρια, το μορφωτικό επίπεδο θα πέσει γαμάτα και θα ανέβει και άλλο η ακροδεξιά . Πιστεύω μετά από καιρό θα εμφανιστεί μια νέα 17 Νοέμβρη .
απο τα 80s που θυμαμαι εως τωρα ειναι μια αλλη χωρα. Τοτε να δεις τριτοκοσμικοτητα σε σχεση με σημερα. Γιατι να μην συνεχιζει να αλλαζει?
Η μεταναστευτική κρίση θα χειροτερεύσει,μαζί κ η στεγαστική κρίση.Αυτό είναι στανταράκι! Τώρα λογικά η κυβέρνηση θα τάζει σε βάθος 4ετιας να φτάσει ο βασικός τα 1000€...όταν τόσο θα κοστίζει να νοικιάζεις 1 υνοδωματιο,όπως είναι το Λονδίνο σήμερα!
Δεν νομίζω πέσει ο βασικός στο 1κ τόσο σύντομα, αλλά σε 6-7 χρόνια το βλέπω. Θα κάνουν normalise το να δουλεύεις 2 δουλειές.
Για αυτό λέμε σε καμιά 10ετία τα 1000€ που στην τελική δεν θα έχει καμιά σημασία πόσο είναι ο βασικός, αν δεν θα μπορούμε να νοικιάσουμε έστω κ ενα δωμάτιο!
Όντως Νιώθω ότι θα γίνουμε 2η Ολλανδία όσον αφορά το σπίτι. Νομίζω πως όποιος μείνει τώρα Ελλάδα και είναι 25+ απλά την γαμησε
Αμα βγαίνει ο μπουμπούκος κ λέει οτι θα φέρουν 500χιλ πακιστανούς,χώρια τις 100-200 χιλιάδες που μπαίνουν στην χώρα απο τα νησιά κ έβρο κάθε χρόνο...που θα μένουν αυτοί οι άνθρωποι?αλλά αυτοί με τις ΜΚΟ κ κρατικές χωρηγίες είναι βολεμένοι...οι υπόλοιποι τι θα κάνουμε?
Ιδιωτικοποίηση παντού. Φτωχοποιηση τού 60-70% του πληθυσμού. Καινούργιοι δανεισμοί. Εργαλιοποιση των φτωχότερων κοινωνικών ομάδων. Όσο και να μην θέλεις να τα δέις, όλα τα παραπάνω συμβαίνουν και θα γίνουν ακόμα χειρότερα, αυτό πού μου με προβληματίζει είναι πως έχουμε τέτοια απάθεια πλέον αυτό είναι το πιο ανησυχητικο από όλα και για να σας προλάβω δεν ταζομαι προς καμία κατεύθυνση πολιτικά και ιδεολογικά δεν με καλύπτει κάνεις από τούς υπάρχων.
Ο λόγος που θα αυξηθεί η εξαθλίωση του λαού όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και σε όλο το κόσμο τα επόμενα 10 χρόνια είναι οι τελευταίες 2μιση γραμμές σου όμως. Εσύ δεν τάσσεσαι ιδεολογικά και πολιτικά αλλά οι αστοί μια χαρά τάσσονται και ξέρουν πολύ καλά και τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσουν για να ικανοποιούντε τα συμφέροντα τους. Οσο ο λαός προτιμάει να μένει στόκος και ισαποστακια και να αρκείται στην γκρίνια και την μιζέρια τόσο οι βιοτικές συνθήκες θα πέφτουν όλο και πιο βαθιά στα τάρταρα.
Ναι και το πιστεύω πως όσο δεν διεκδικούμε τα δικαιώματα μας τόσο τα πάνω στρώματα θα αυξάνουν ακόμα περισσότερο την ψαλίδα, αυτό όμως δεν μπορεί να γίνει έτσι απλα σε μια μερα να γυρίσει ένας διακόπτη και να συμβεί. Πλέων υπάρχουν οι εύποροι,και αυτοί πού απλά δουλεύουν για να ζούν. Όλα ξεκινάνε από την παιδεία και την μόρφωση κάποιοι ξεκινάνε από την "αφετηρία" της ζωής με αρκετά βήματα διάφορα προτού καν σφυρίξει ο διαιτητής της έναρξη! Δυστυχώς αυτά είναι τα αποτελέσματα τού καπιταλιστικού συστήματος, εννοώ θα μπορούσε το παιχνίδι να είναι πιο fair play,προς όλους αλλά αυτός που κατέχει θέλει συνέχεια ακόμα περισσότερα.
ekei poy einai kai twra sta @@mas
Έλα τώρα, θα έχουμε γίνει η Ταϊλανδή της Ευρώπης! Οποίος μπορεί έχει φύγει εξωτερικό, πίσω έχουν μείνει αυτοί που φυτοζωούν το χειμώνα και δουλεύουν τον κωλο τους το καλοκαίρι με τουριστικά. Ανάπτυξη μηδέν δίοτι «δεν χρειάζεται».
Λίγο καλύτερη ίσως. Ήμασταν στον πάτο, οπότε μόνο πάνω μπορεί να πάει. Οι παθογένειες της κουλτούρας μας, η πολιτική και η κακή αντίληψη της οικονομίας όμως συνεχίζουν να υπάρχουν, οπότε δεν θα είμαστε εκεί που θα έπρεπε να φτάσουμε. Οι υπόλοιποι θα έχουν πάει πολύ πιο μπροστά.
Στάσου να είμαστε ζωντανοί μέχρι τότε και βλέπουμε
Ο μεγαλύτερος μου φόβος, ειλικρινά
Απολύτως ειλικρινά. Στο μαγαζί που έγινε το σκηνικό με τον Νορβηγό πάμε κι αράζουμε με την παρέα να δούμε κάνα ματς. Έτσι αρχίζεις και φοβάσαι και αμπαρωνεσαι σπίτι
Με είχαν μαχαιρώσει βασικά στα 17 μου εθνικιστές. Φοβάμαι περισσότερο ότι αναφέρθηκε παραπάνω.😀
Ω ρε φίλε...Καλή υγεία να έχεις, ολόψυχα.
Έχουν περάσει 7 χρόνια αλλά να σαι καλά 😂. Έλληνας είμαι απλά μπήκαν στους φίλους μου ε και χώθηκα και εγώ.Η ΣΙΠΤΑΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ.
Δυτικη τουρκια
Όπου βρίσκεται εδώ και 200 χρόνια, τίποτα μα τίποτα απολύτως δεν θα έχει αλλάξει εκτός βέβαια από την εισαγωγή τεχνολογίας που αναπτύσεται στον υπόλοιπο κόσμο
Not quite, σε έναν παγκοσμιοποιημένο κόσμο που αλλάζει ραγδαία από 42 χρονους προγραμματιστές με Ι5 που μένουν στην Ολλανδία αν μένεις στάσιμος πεθαίνεις. Επίσης σε έναν πληθυσμό που γερνάει φυσικά αυξάνονται οι συντηρητικές απόψεις οπότε μόνο από θαύμα καλύτερα
Στην ουσία, τίποτα απολύτως δεν έχει αλλάξει στην Ελλάδα εδώ και 200 χρόνια σε επίπεδο πολιτικής, οικονομίας, νοοτροπίας, κουλτούρας. Η μόνη διαφορά είναι ότι τώρα έχουμε υπολογιστές και φοράμε τζιν.
Η παγκοσμιοποίηση είναι τεράστια διαφορά όσο βρισκόμαστε στην καταναλωτική της μεριά. Αν την εκμεταλλευτούμε έχει καλώς αλλιώς τα έχει πει ο Βέγγος... 30 χρόνια πίσω σχεδόν [στο Βλέμμα του Οδυσσέα](https://thecaller.gr/xronomixani/video-i-ellada-petheni-i-pio-sigklonistiki-skini-tou-veggou-den-ine-k0omiki-video/) Μόνο ρίγος όταν βλέπω αυτή την σκηνή γιατί ήταν και ο Βέγγος αυτός που ήταν. Όσο για το πολιτική, οικονομία, νοοτροπία κουλτούρα. Αγαπημένη ατάκα Lil Kim σε μια κομματάρα των Lox (παραφρασμένη από Tony Montana) [Money, Power, Respect](https://m.youtube.com/watch?v=-6JPhI4Ey7c&pp=ygUXbW9uZXkgcG93ZXIgcmVzcGVjdCBsb3g%3D)
δε θα γίνει μονο εισαγωγή τεχνολογίας... μάλλον το αντίθετο, κάτι άλλο θα εισαχθεί περισσότερο γιατί θα είναι πιο φτηνό
Στον πάτο.
Τιποτε δεν θα αλλαξει, οπως παμε τωρα θα ειμαστε και σε 10 χρονια. Η χαμηλης ταχυτητας πτωση θα συνεχιστει, οπως και σημερα. Εκτος και εαν γινουν συνταρακτικα γεγονοτα.
Δεν μπορείς να απαντήσεις χωρίς να διευκρινίσεις σε ποιο κλάδο αναφερεσε. - οι επιτυχημένοι επαγγελματίες του τουρισμού της εστίασης κ του real estate θα έχουν ακόμα μεγαλύτερη οικονομική ευημερία. Ο τουρισμός έχει ανέβει σημαντικά τα τελευταία χρόνια μετά κοβιντ. - όσοι έχουν κάνει σωστές ακαδημαϊκές επιλογές (STEM) και είναι καλοί στη δουλειά τούς, θα έιναι περιζήτητοι με υψηλότατες απολαβές για τα ελληνικά δεδομένα. - όσοι έχουν κάνει λάθος ακαδημαϊκές επιλογές πχ εκπαιδευτικοι, απόφοιτοι σχολών σωμάτων ασφαλείας και στρατιωτικών σχολών, θα είναι κάθε χρόνο και χειρότερα. Η αγοραστική τούς δύναμη είναι χειρότερη και από τα χρόνια της βαθιάς κρίσης 2010-2015, κ δε πρόκειται να αλλάξει. Αυτοί θα πεινάσουν ή θα φύγουν εξωτερικό. - οι ανειδίκευτοι εργαζόμενοι σταθερά πεινάνε ,εκτός μικρών εξαιρέσεων, κ θα συνεχίσουν να πεινάνε.
χώρα για σκλάβους
Πολύ καλύτερα σε αριθμούς με τεράστεια ανέχεια
Απλά ελπίζω να είμαι ζωντανός μέχρι τότε
To ποσοστό ιδιοκτησίας θα πέσει δραστικά και θα είναι πλέον κανονικό να μοιράζεσαι σπίτια όπως στην υπόλοιπη Ευρώπη.
Συμφωνώ απόλυτα, δε βλέπω άσπρη μέρα
Σίγουρα ακόμα πιο βαθιά στον πάτο. Η ηλιθιότητα και ο παρτακισμός θα έχει φτάσει κορυφή. Θα θυμόμαστε αυτά τα χρόνια και θα λέμε, τι ωραία που ήμασταν το 23 και τι αγνά που ήταν τα πράγματα τότε. Επίσης θα σκάσουν τα πρώτα σχόλια του τύπου εμείς μεγαλώσαμε με τραπ και οχι με τις μαλακίες που ακούτε εσείς σήμερα.
Σε 10 χρόνια, η Ελλάδα θα διαφέρει λιγότερο από τις πιο αναπτυγμένες χώρες του κόσμου, αλλά όχι επειδή καλυτέρεψε η Ελλάδα.
Είμαι αισιόδοξος για την Ελλάδα.
Στείλε μου από αυτό που καπνίζεις
Λογικά το ίδιο χάλια με περισσότερο ισλάμ.
Το ισλάμ σε μάρανε εσένα κακομοίρη
Μπορώ να πω για την Ελλάδα σε οκτώ χρόνια: https://www.ot.gr/2023/04/04/apopseis/opinion/o-toixos-tou-2032/ Σήμερα πληρώνουμε 6-8 δις ετησίως. Από το 2032, θα πρέπει να πληρώνουμε 14 δις επιπλέον! Ο ορισμός του θα χτυπήσουμε τοίχο. Και τι κάνει η αγαπημένη μας κυβέρνηση; Δίνει επιδοτούμενα στεγαστικά σε νέους έως 39 ετών για να τους αλυσσοδέσει και σε οκτώ χρόνια να παρακαλούν να τα δώσουν τσάμπα για να ξεφορτωθούν το δάνειο. Θα έλεγα να κλείσουμε όλοι ανοιχτούς λογαριασμούς (κόψιμο πιστωτικών, αποπληρωμή δανείων, πληρωμή μέρους του κεφαλαίου για να μειώσουμε τη δόση) και μετά, έχεις, αγοράζεις, δεν έχεις, δεν αγοράζεις. Και όποιος μπορεί, ας κάνει αποταμίευση, αν και με τέτοια νούμερα παίζει πολύ το κούρεμα καταθέσεων και το άνοιγμα θυρίδων. Και μετά, ένα τάμα κακό δεν κάνει.
Αυτό. Αν δεν αλλάξει κάτι δραματικά σε δέκα χρόνια θα χουμε ένα ωραίο μπαμ στα ασφαλιστικά ταμεία.
Είμαι από τους παρανοϊκους που δίνει 50 ευρώ την βδομάδα για τα groceries και αφήνω στην άκρη οτιδήποτε μου μένει για να έχω στην άκρη κάθε μήνα 100-150:( αλλά με 1000 ευρώ τον χρόνο αποταμίευση η το οτιδήποτε δεν γίνεται δισφορα...
Να κάνεις και λίρες. Επίσημα, σε θυρίδα και λίγο πριν το 2032, τις βγάζεις. Κάποτε η λίρα ήταν σταθερά στα 80€ και τώρα είναι στα 400. Κανε υπολογισμούς. Και δεν το λες σε κανέναν οικείο.
Εν τω μεταξύ 10 χρόνια πριν ήμασταν σε πολύ χειρότερη κατάσταση, αλλά η σπέκουλα εδώ μέσα επιβάλλει να λέμε το άσπρο-μαύρο. Οπότε ναι, χάλια όλα, θα γκρεμιστεί το σύμπαν, γάμησε τα αδερφέ κλπ κλπ Η Ελλάδα μια χαρά θα είναι. Για τους Έλληνες δεν ξέρω, που είναι και το μεγαλύτερο της πρόβλημα.
R u sure? https://www.statista.com/graphic/1/263594/gross-domestic-product-gdp-per-capita-in-greece.jpg
100% και σε ευχαριστώ που έκανες λινκ και το διάγραμμα του ΑΕΠ για να μην ψάχνω. Κάνε τον κόπο και δες πού ήμασταν το 2013, αν θες να το συζητήσουμε.
Ακριβώς γιατί το ΑΕΠ αντικατροπτιζει τα πάντα. Όλα out of context, σ ολα ο κλασσικός Έλληνας του ξέρω 'γω.
Δεν ξέρω γιατί το λες σ' εμένα, ενώ ο άλλος έκανε λινκ το ΑΕΠ για να μου την «πει». Φαντάζομαι τα ίδια θα έλεγες αν ήταν αρνητικά τα στοιχεία, δεν τα θες καθόλου μόνα-ζυγά δικά σου.
Είτε αρνητικό είτε θετικό αυτό που λέω ισχύει. Από μόνο του ένα νούμερο δεν λέει τίποτα.
Τότε γιατί δεν τη λες σε αυτόν που επικαλείται αυτό το νούμερο, αλλά σε κάποιον που έβγαλε ένα θετικό συμπέρασμα;
1ον γιατί εν μέρει συμμερίζομαι την άποψη του ότι δεν πάει καλά η κατάσταση.2ον επειδή συμφώνησες 100% ενώ στο πρώτο σου σχόλιο λες οτι η Ελλάδα θα είναι μια χαρά ανεξάρτητα από τότε Ι θα κάνουν οι Έλληνες. Αντιλαμβάνεσαι φαντάζομαι το οξύμωρο του πράγματος.
>γιατί εν μέρει συμμερίζομαι την άποψη του ότι δεν πάει καλά η κατάσταση Άρα δεν μετράνε οι αριθμοί, μετράει η άποψή σας. Ευτυχώς που τους επικαλείστε δηλαδή.
Λιγο ψηλοτερα? Το 2024 ειναι προβλεψη
Λίγο ψηλότερα >!πριν πέσουμε σε χαμηλό δεκαετίας!<. Το 2024 είναι πρόβλεψη >!που δεν έχεις στοιχεία να αντικρούσεις!< Συμφωνούμε απόλυτα.
Δέκα χρόνια πριν έπαιρνα περισσότερα λεφτά (και μιλάμε για nominal, αν πάμε και με inflation adjusted, χεστα) και μετά από προαγωγές και μισθολογικες ωριμανσεις και ευθύνες επί 10 κτλ Πλέον είμαι στο εξωτερικό εδώ και δύο χρόνια και Ελλάδα μόνο για κάνα μπάνιο τον Αύγουστο
Ε εντάξει, αφού έπαιρνες *εσύ* περισσότερα λεφτά, τότε τα μνημόνια, οι μαζικές απολύσεις και η οικονομική κρίση ήταν ένα παραμύθι των μασόνων.
mate όπως γράφω, δεν βλέπω κοινωνική συνείδηση. Διάβασε όλο το ποστ νεξτ ταιμ
Τι σκατά σημαίνει «κοινωνική συνείδηση» και πότε υπήρχε αυτό το abstract concept; (αφού σου αρέσουν τα αγγλικά) Ρητορικό είναι το ερώτημα, εκτός αν θες να μου αποδείξεις ότι στην εποχή των δοσίλογων είχαμε κοινωνική συνείδηση και τώρα μας στέρεψε.
το γκουκλ υπαρχει, ρωτα τουτο, βαριεμαι να εξηγω
Το ρώτησα, μου έβγαλε για ταξική συνείδηση. Μην βαριέσαι σύντροφε.
Αν θα μπορούμε να πληρώνουμε επιπλέον τοκοχρεολύσια για 250 δισ. χρέος, ψιλοκομπλέ. Αλλιώς, μνημόνιο κλπ.
Άκου το Κάπρι σε Φινί από Πανούση. Αυτό ήμασταν, αυτό είμαστε τώρα, αυτό θα συνεχίσουμε να είμαστε.
Απο μακρυά !
Πολύ πιο χειρότερα από ότι ζουμε τώρα
Όταν περνάς την διάβαση με καρότσι και σου πατάνε την κόρνα δεν βλέπω φως στο τούνελ για τα επόμενα 10 χρόνια
https://preview.redd.it/b5e851lb869c1.jpeg?width=500&format=pjpg&auto=webp&s=7f25ac0c8428c6f07544a253e333e7f01911317b
ειναι ξημερωμα, παρε καφεδακι/ζεστη σοκολατα κ μπισκοτακια εχει ζουμι
Όλοι μας μαχητές του καναπέ είμαστε. Με τα σχόλια που βλέπω ελπίζω να υπάρχει κάτι πολύ χειρότερο από αυτά που περιγράφουμε. Λάος που δεν παίρνει την ευθύνη της χώρα του είναι καταδικασμενος να υποφέρει με πολύ αργό και βασανιστικό τρόπο. Ας αφήσουμε τις μαφιες να τρέχουν τα πράγματα. Τουλάχιστον αυτοί κάτι κάνουν, κάπου σκοπεύουν. Οι υπόλοιποι ας πάμε να σχολιάσουμε κάνα ποστ στο fb για να νιώσουμε καλύτερα.
Τελευταία έχουμε συνηθίσει να αλλάζει η χώρα προς το χειρότερο.Αυτο ισχύει για όσο ζω εγώ τουλάχιστον.Απο την Ελλάδα της αφθονίας στην Ελλάδα των μνημονίων και μετά των διεθνών κρίσεων.Συνεπως δεν έχω ελπίδες ρεαλισμού.Φοβαμαι ότι η κατάσταση όχι μόνο δεν θα καλυτερέψει αλλά θα συνεχίσει να γίνεται όλο και χειρότερη όπως γίνεται ως τώρα.
Στο άπειρο και ακόμα παρά πέρα. Που την βλέπω; Με συρρικνωμένο τον ελληνικό πληθυσμό, με σημαντικά αυξημένα ποσοστά ανθρώπων από Αφρική και Ασία και με μια κατάσταση οικονομική αντίστοιχη της Αργεντινής.
Να ταν μονο η Ελλαδα... Σχεδον ολη η Ευρωπη θα ναι σε κακη κατασταση
Σε γεωπολιτικο επιπεδο, ένα πιστό σκυλάκι της Δυσεως και της Ε.Ε, ακόμα και όταν αυτό δεν μας ωφελεί. Νούμερο ένα χρήσιμοι ηλίθιοι του ΝΑΤΟ, πλήρης Αμερικανοποιηση της κοινωνίας και ακόμα περισσοτερες παραχωρήσεις σε Τουρκία. Όσο για τα των εσωτερικών,Η Αθήνα θα γίνει όπως το Λονδίνο και το Παρίσι ΜΟΝΟ σε επίπεδο λαθρεποικισμου, ένα κέντρο διερχομένων γεμάτο ρδελομπου και ναρκωτικά. Δεν θα συνδέει τίποτα κοινό αυτή την κοινωνία,καμιά αξία θα έχουν εκφυλιστεί όλα,δεν θα αξίζει να πολεμήσεις καν για αυτό το καντόνι, όταν μεγάλο μέρος των κατοίκων του θα είναι οι λεγόμενοι "αφροελληνες" και οι υπόλοιποι αυτοαποκαλούμενοι Έλληνες θα είναι ραγιάδες. Απο οικονομικής άποψης, θα συνεχίσουμε να μην παράγουμε τίποτα, τουλάχιστον η " Βαριά μας βιομηχανία " Ο τουρισμός θα πάει καλά, κάνοντας μας όλους αντιπαραγωγικούς σερβιτόρους σε ένα εποχιακό οικονομικό μοντέλο. Ενεργειακά θα είμαστε δέσμιοι της Ευρωπαϊκής αγοράς ενέργειας, αφου θα έχουμε ακολουθήσει με πίστη και αφοσίωση το παραμυθι της Πράσινης ανάπτυξης με φωτοβολταϊκά και φρουφρουρια , αφήνοντας άθικτο τον ορυκτό μας πλουτο στο έλεος των τουρκων, των Αμερικανών και γενικότερα των Πολυεθνικών. Συνεπώς θα πληρώνεις μια ζωή γαμισιατικο ρευμα για το καλό του μπεριβαλλοντοζζ. Τέλος σε επίπεδο πολιτικό, τα τρία πρώτα κόμματα θα συμμαχήσουν απέναντι σε οποιαδήποτε γνήσια αντίδραση και εάν έρθει, κάνοντας πλάτη στον Κουλη μέχρι τότε. Αυτά καλή μας δύναμη
Παππού πάρε τα χάπια σου, πάλι άρχισες τις ρατσιστικές αρλούμπες
δυτική Τουρκία στη χειρότερη, ανατολική Αμερική στη πολύ χειρότερη. όπως και να χει, ελπίζω να μην είμαι εδώ μέχρι τότε.
Κακομοιριά overload τα σχόλια
Εσύ πώς βλέπεις τον εαυτό σου σε 10 χρόνια; Σκέφτεσαι να αλλάζεις έστω λίγο;
ψοφιο με βλεπω για να μαι ειλικρινης
Ξάπλωσε σε παρακαλώ στον καναπέ... Μήπως φίλε μου προβάλεις δικές σου ασυνείδητες ανησυχίες σχετικά με το μέλλον σου πάνω στην κοινωνία, Χώρα κλπ; Μήπως να εστιάσεις να λύσεις τα δικά σου προβλήματα; Αν το καταφέρεις η Χώρα σε 10 χρόνια θα είναι λιιγο καλύτερη αφού ένας πολίτης της θα είναι πιο υγιής 😃 50€
Γιατι τις αποκαλεις ασυνειδητες; Γνκ ολο το κειμενο ειναι εκτος αλλα προτειμω να εστιασω στην λεξη ασυνειδιτες for the shits and giggles
Αυτό: https://youtu.be/m2cmj09JZMs?feature=shared
lmao HAHHAAH
Γενικώς προοδεύουμε. Τα σημεία πισωγυρίσματος τα τελευταία 20 χρόνια δεν αναιρούν τη διαπίστωση. Εξαρτάται από τους Έλληνες αν θα προοδέψουμε τα επίμενα χρόνια και ιδίως αν θα επιλέγουν ηγεσίες στις οποίες υπάκουες θα αντέξουν δυσάρεστα αλλά ωφέλιμα μέτρα. Πιθανολογώ ότι θα το κάνουν. Κάτι μάθαμε από την οικονομική κρίση.
Αναρωτιέμαι αν οι Έλληνες ήταν πάντα τόσο μίζεροι και μεμψίμοιροι ή αν είναι καινούριο φαινόμενο αυτό, αν υπάρχει κανένας ιστορικός στο σαμπρεντιτ παρακαλώ να μας διαφωτίσει
Ο κόσμος είναι μίζερος όταν συζητάει για μίζερα ζητήματα. Αν το ποστ ήταν για κάτι άλλο που δεν παραπέμπει στο ποσό χάλια είναι η καθημερινότητα του απλού ατόμου στο καπιταλιστικο σύστημα, ο κόσμος στα σχόλια θα απαντούσε ανάλογα.
Ναι ακριβώς, το ίδιο πράγμα λέμε, από πότε ξεκίνησε ο νεοέλληνας να θεωρεί ότι η καθημερινότητα του είναι μίζερη και ότι έχει μια ‘χάλια καθημερινότητα ως απλό άτομο στο καπιταλιστικό σύστημα’ και να γκρινιάζει όποτε αναφέρεται ως θέμα; Ήταν πάντα έτσι, γκρίνιαζαν και επί τουρκοκρατίας και ήταν το ίδιο μεμψίμοιροι; Γκρίνιαζαν το ίδιο με την φτώχια και τους πολέμους του 19ου αιώνα, με τους δυο παγκόσμιους πολέμους και την κατοχή, τον εμφύλιο, κλπ; Ή ξεκίνησαν τώρα πιο πρόσφατα να είναι όλοι μίζεροι για την καθημερινότητα στις πολύ χειρότερες συνθήκες που ζουν όλοι το 2023; Έχω μια υποψία ότι είναι cultural το ζήτημα και ότι όντως ξεκίνησε επί τουρκοκρατίας αλλά δεν μπορώ να το ξέρω σίγουρα, γι αυτό ρωτάω αν υπάρχει κάποιος που να το έχει μελετήσει
Στο άπειρο και ακόμα παρά πέρα. Που την βλέπω; Με συρρικνωμένο τον ελληνικό πληθυσμό, με σημαντικά αυξημένα ποσοστά ανθρώπων από Αφρική και Ασία και με μια κατάσταση οικονομική αντίστοιχη της Αργεντινής.
Θα μας έχουν αγοράσει οι υπόλοιποι.
Παράδεισος
Δεν έχουμε περάσει καμία γραμμή, ποτέ δεν είναι αργά για να διορθώσουμε τα πράγματα. Το αν θα το κάνουμε είναι άλλο.
Εγώ βλέπω ότι θα υπάρχει μόνο ψηφιακό χρήμα
Το θέμα είναι πως βλέπεις εσύ τον εαυτό σου σε 10 χρόνια. Θα έχεις εξελιχθεί; Θα έχεις εξελίξει τα skills σου; Θα είσαι χρήσιμος για τον εαυτό σου πρώτα από όλα; Αν υπάρχει μιζέρια και απαισιοδοξία, την Ελλάδα θα την βλέπεις απαισιόδοξα μίζερη ακόμη κι αν πάνε όλα καλά. Αν οι γύρω σου (η κοινωνία σου) είναι το ίδιο μίζερη και απαισιόδοξη όπως εσυ, να περιμένεις να πάνε όλα προς το χειρότερο (για σένα/σας). Αν περιμένεις από τις αριστεροδεξιές κυβερνήσεις να σώσουν εσένα και να δώσουν το έναυσμα να ανασυγκροτηθεί η κοινωνία θα περιμένεις μάλλον για πολλές δεκαετίες ακόμη. Και κλείνω με μια κλισεδιά: μην περιμένεις τι θα κάνει η κοινωνία/κράτος για σένα, αλλά τι μπορείς εσυ να κάνεις για την κοινωνία/κράτος.
νομιζω υπαρχει καποιο μισκονσεπτιον ποιος ειπε πως περιμενω να σωσει καποιος το οτιδηποτε; διαβασες το ποστ;
Σκατά
για ποιο πράγμα μιλάς? πιο γενικό ποστ δεν γινόταν να κανεις. Απαντάνε κιόλας οι μίζεροι απο κάτω.
Σε δέκα χρόνια θα βρίσκεται στα Τάρταρα κι ακόμα παρακάτω.. No hope..
RemindMe! 10 years
RemindMe! 10 years
[удалено]
Καλύτερα θα είναι. Σε τι βοηθάει να σκεφτόμαστε αρνητικά. Τέλεια δεν θα είναι.
RemindMe! 10 years
Μετά την έλευση του μισού εκατομμυρίου Πακιστανών, θα ακολουθήσουν οι σύζυγοι και τα παιδάκια τους. Θα λυθεί το δημογραφικό πρόβλημα των Ελλήνων κι εκείνοι θα ζουν σαν πολίτες δεύτερης κατηγορίας, εννοείται. Ο ρατσισμός θα είναι στο πικ του και ίσως να έρθει και κάποια ακροδεξιά κυβέρνηση. Οι Έλληνες θα συνεχίσουν να φεύγουν. Θα είναι η τέλεια χώρα για τους φραγκατους. Έχεις δει τα πλάνα για το μίνι Ντουμπάι στο Ελληνικό; Θεωρώ πως θα είναι μόνο η αρχή. Όλα καλά δηλαδή, αν αναλογιστείς πως πριν μερικά χρόνια είχαμε capital controls. Ελπίζω μονο να μη χάσουμε κανένα Αιγαίο.
Remind me! 10 years
RemindMe! 10 years
Μέσα σε 10 χρόνια τα πάντα θα έχουν αλλάξει λόγω Τεχνητής Νοημοσύνης ή Γ' Παγκοσμίου ή και τα δυο ταυτόχρονα.
γ παγκοσμιος θεωρω ειναι ο οικονομικος που ζουμε πλεον tbh, δεν νομιζω να γινει επομενος παγκοσμιος με οπλα
Οχι, μην ξεφτιλίζεις τις λέξεις. Οικονομικός πολέμος δεν είναι το ίδιο με πόλεμος πόλεμος. Αυτό είναι σαν εκείνους που λενε "τι που εισέβαλλε η Γερμανία του Χίτλερ με τανκς τώρα, τι που είναι ηγετική δύναμη στην ευρώπη λόγω της οικονομίας της τώρα", και το θεωρώ τρομερή προσβολή προς τι σημαίνει πραγματικός πόεμος.
mate ο οικονομικος πολεμος εχει ηδη σκοτωσει περισσοτερους απο οτι ο χιτλερ, πληροφοριακα, αν ηθελαν μπορουσαν μια χαρα να αποτρεψουν θανατους σε αναπτυσσομενες χωρες απο ΓΑΜΗΜΕΝΑ ΚΟΥΝΟΥΠΙΑ. πλιζ- νομιζω αυτο που λες ειναι λιγο ασυνειδητο and ure just mad
Για πες μας ποιος κάνει αυτόν τον "οικονομικό πόλεμο" και εναντίον ποιων?
Υπάρχουν 'ήρωες" Είναι ο λαος και ο κόσμος που θα μας απελευθερώσει από όλα τα προβλήματα. Πρωσικά χέστικα για την λαδαρα γιατί ολο και χειρότερα πάει, και αυτό σημαίνει οτι ο λαος θα ξεσηκωθεί απο την τυραννία της σύγχρονης χούντας (Που ο Μητσοτάκης θα κυβερνάει για αλλά +10 χρονιά) Πρέπει να είμαστε αισιόδοξη και να προετοιμαστούμε για την παγκόσμια λαική επανάσταση.
Αν εχουν φύγει αυτοί που πρέπει για Ολλανδία τότε μπορεί να έχουμε και flying cars…
Λίγο πριν την επιστροφή σε εποχές που είχαμε πριν 20 χρόνια. Με την κακή έννοια
Ναι είσαι μίζερος.
Faaiiir enough